- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Porozumění čtenému textu
Materiál byl publikován 09. 04. 2018 a od té doby byl 3580× zobrazen.
Hodnocení materiálu
Hodnocení týmu rvp.cz

Hodnocení uživatelů
počet hodnocení: 2.
Statistika hodnocení





Jak citovat
Licence

Všechny Digitální učební materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons.
Anotace | Materiál je určen žákům 1. ročníku základní školy. Po vytištění, zalaminování a vystřižení vznikne 39 karet. Žáci pomocí kolíčku či „mazací“ fixy určují, která ze tří vět nejvíce vystihuje obrázek na levé straně. Na zadní straně je pak pro kontrolu vyznačeno hvězdičkou správné řešení. Tento materiál je určen žákům, kteří se učí číst analyticko-syntetickou metodou čtení. |
---|---|
Autor | Mgr. Vendula Dovole (Autor) |
Jazyk | Čeština |
Očekávaný výstup | plynule čte s porozuměním texty přiměřeného rozsahu a náročnostidalší materiály k tomuto očekávanému výstupu » |
Speciální vzdělávací potřeby | - žádné - |
Klíčová slova | porozumění čtenému textu, analyticko syntetická metoda, čtení, syntéza, karta, kartička, kolíček, fix, obrázek |
Druh učebního materiálu | Pracovní list |
Druh interaktivity | Aktivita |
Cílová skupina | Žák |
Stupeň a typ vzdělávání | základní vzdělávání – první stupeň – první období |
Typická věková skupina | 7 - 9 let |
Celková velikost | 2,30 MB |
V případě pochybností o aktuálnosti či funkčnosti příspěvku využijte tlačítko „Napište nám“.
Napište nám
|
Soubory materiálu
Do Úložiště jsou přijímány pouze materiály v běžně používaných formátech, ke kterým existují volně stažitelné prohlížeče.
Název souboru | Popis | Typ souboru | Velikost |
---|
stáhnout | Náhled | DUM-DOC-Porozumeni-ctenemu-textu-AS-metoda.doc | Pracovní list | ![]() | 1,55 MB |
stáhnout | Náhled | DUM-DOC-Porozumeni-ctenemu-textu-AS-metoda.pdf | Pracovní list | ![]() | 756,51 kB |
Přidat komentář
Vkládat komentáře může pouze registrovaný uživatel.