Domů > Materiály do výuky > základní vzdělávání > Počítání s desetinnými čísly
Materiál do výuky

Počítání s desetinnými čísly

11. 2. 2010 základní vzdělávání
Autor
Mgr. Dana Jelínková
Věková skupina
12—15 let
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -

Anotace

Pracovní listy, ze kterých po rozstříhání vzniknou skládačky na procvičení sčítání, odčítání a dělení desetinných čísel. Velký čtverec se rozstříhá na 9 malých čtverců.
Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
Pracovní list 1 - barevně
182 kB
Dokument
Počítání s desetinnými čísly - sčítání - b.doc
Pracovní list 1 - černobíle
63.5 kB
Dokument
Počítání s desetinnými čísly - sčítání - cb.doc
Pracovní list 2 - barevně
63.5 kB
Dokument
Počítání s desetinnými čísly - odčítání - b.doc
Pracovní list 2 - černobíle
62.5 kB
Dokument
Počítání s desetinnými čísly - odčítání - cb.doc
Pracovní list 3 - barevně
164.5 kB
Dokument
Počítání s desetinnými čísly - dělení - b.doc
Pracovní list 3 - černobíle
57.5 kB
Dokument
Počítání s desetinnými čísly - dělení - cb.doc
Pracovní list 1 – barevně
184.3 kB
Dokument
Počítání s desetinnými čísly - sčítání - b.odt
Pracovní list 1 – černobíle
60.1 kB
Dokument
Počítání s desetinnými čísly - sčítání - cb.odt
Pracovní list 2 – barevně
62.2 kB
Dokument
Počítání s desetinnými čísly - odčítání - b.odt
Pracovní list 2 – černobíle
59.05 kB
Dokument
Počítání s desetinnými čísly - odčítání - cb.odt
Pracovní list 3 – barevně
163.73 kB
Dokument
Počítání s desetinnými čísly - dělení - b.odt
Pracovní list 3 – černobíle
53.22 kB
Dokument
Počítání s desetinnými čísly - dělení - cb.odt

Licence

Všechny materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-SA.

Obsahuje
6x
Dokument
6x
Dokument

Hodnocení od uživatelů

Pavlína Hublová
11. 2. 2010, 18:06
Dobrý den,
měla bych připomínku.
Tento druh aktivity je založen na tom, že žáci mohou začít jakýmkoli čtvercem a sestavují. Kontrolu si mohou provést tak, že mohou vzít např. poslední řadu a celou ji položit jako první, protože políčka na sebe navazují.
Jednodušší varianta má už určená krajní políčka tím, že tam není nic vyplněno.
Nerozumím tomu, proč jsou na okrajích desetinná čísla a příklady. Mají nějaký jiný smysl než jen ten, že matou žáka?
Dana Jelínková
20. 2. 2010, 20:21
Krajní pole jsou jako zásoba dalších příkladů, ke kterým žák nenajde výsledek. Můžeme to brát i jako "matení". Kontrolu se žáky provádím tak, že stejnou skládačku mám vyrobenou na dotykovou tabuli, jednak nesloženou i složenou.

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Druh učebního materiálu:

Pracovní list

Druh interaktivity:

Aktivita

Cílová skupina:

Žák

Týká se jazyka:

Čeština