Materiál slouží k názorné výuce parabolického řezu na kuželové ploše. Použití materiálu vyžaduje dobrou znalost učiva a konstrukcí, které se týkají paraboly.
Materiál ukazuje různé způsoby řešení problému na řešených úlohách. Řešení úloh se skládá z rozboru a konstrukce zobrazené na videu. U videa úmyslně není slovní doprovod, působil by rušivě při práci žáků a znemožnil by případnou další diskusi mezi žákem a učitelem. Video má ušetřit učiteli čas a práci (náhrada rýsování na tabuli), učitel tak může kontrolovat rýsování jednotlivých žáků. Doporučuji videa při výuce zastavovat nebo pouštět opakovaně.
Úkolem materiálu je představit žákům využití poznatků o parabole?? Využití si tedy představuji jinak. Tým rvp.cz má jiný názor?? Kontroluje někdo anotace příspěvků a porovnává je se skutečným obsahem??