"Nestacionární magnetické pole – příčinou vzniku indukovaného elektrického pole.
Tento jev nazýváme elektromagnetická indukce.
Na koncích cívky vzniká elektromotorické napětí.
Uzavřeným obvodem prochází indukovaný proud."
Soubor štěků bez kontextu, bez obrázku. Užvatel si musí domýšlet, v jaké situaci to použít. Vůbec mi není zřejmé, proč zrovna tyto 4 věty si zaslouží být při výuce promítány na tabuli.
"Nestacionární magnetické pole – příčinou vzniku indukovaného elektrického pole.
Tento jev nazýváme elektromagnetická indukce.
Na koncích cívky vzniká elektromotorické napětí.
Uzavřeným obvodem prochází indukovaný proud."
Soubor štěků bez kontextu, bez obrázku. "Nestacionární magnetické pole – příčinou vzniku indukovaného elektrického pole.
Tento jev nazýváme elektromagnetická indukce.
Na koncích cívky vzniká elektromotorické napětí.
Uzavřeným obvodem prochází indukovaný proud."
Soubor štěků bez kontextu, bez obrázku. Žák z toho nic nepochopí, učiteli to nepomáhá udržet myšlenku. Vůbec mi není zřejmé, proč zrovna tyto 4 věty si zaslouží být při výuce promítány.
1 z 5
Váš komentář
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.