Materiál do výuky

Násobky čísel 7, 8, 9

11. 4. 2017 základní vzdělávání — lehké mentální postižení
Autor
Mgr. Věra Kundratová
Věková skupina
10—12 let
Speciální vzdělávací potřeby
mentální postižení — lehké

Anotace

Žáci si s pomocí tabulky opakují násobkové řady 7, 8, 9. Počítají příklady na násobení, dělení a +, - do 100. Vyhledávají a spojují příklady se stejným výsledkem.
Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
Pracovní list
36.43 kB
Dokument
Nasobky-cisel-7_-8_-9---PL.docx
Pracovní list – řešení
65.65 kB
Dokument
Nasobky-cisel-7_-8_-9---spravne-reseni.docx
Pracovní list
22.92 kB
Dokument
Nasobky-cisel-7_-8_-9---PL.odt
Pracovní list – řešení
25.34 kB
Dokument
Nasobky-cisel-7_-8_-9---spravne-reseni.odt

Licence

Všechny materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-SA.

Obsahuje
2x
Dokument
2x
Dokument

Hodnocení od uživatelů

Miroslav Melichar
11. 4. 2017, 11:13
"písemně sčítat, odčítat, násobit a dělit víceciferná čísla," - opravdu se jedná o materiál k tomuto očekávanému výstupu?
Násobky 7 v tabulce končí u 10.7 - je to tak nutné? Tabulka obsahuje čísla do 100.
Lenka Vojíková
13. 4. 2017, 14:58
Děkujeme za upozornění. Materiál jsme poslali ke kontrole našim garantům a očekávaný výstup byl již upraven. Co se týče množství a rozsahu příkladů, to je v režii každého autora. Původní verze je tato, ale každý pedagog si samozřejmě může materiál přizpůsobit svým potřebám a další příklady případně doplnit.
Miroslav Melichar
13. 4. 2017, 22:30
Děkuji za reakci. Osobně si myslím, že povinnost uvádět očekávané výstupy z RVP je nepříjemná formalita. Rozšíření úloh jsem navrhl jako možnost, která by PL spojila s původně uváděnými výstupy. Změma očekávaných výstupů je vhodnější řešení.
Miroslav Melichar
13. 4. 2017, 23:13
Ještě doplním: Měl jsem dojem, že PL uvádíte jako materiál pro běžné žáky 2. st.  ZŠ - nebylo to tak? Pak by rozšíření úloh bylo logické.
Lenka Vojíková
14. 4. 2017, 13:49
Materiál byl od začátku zařazen do sekce: základní vzdělávání - lehké mentální postižení. Podle doporučení garantů byl materiál zařazen k očekávanému výstupu odpovídajícímu 1. stupni.

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Druh učebního materiálu:

Pracovní list

Druh interaktivity:

Aktivita

Cílová skupina:

Žák

Týká se jazyka:

Čeština