Žáci si s pomocí tabulky opakují násobkové řady 7, 8, 9. Počítají příklady na násobení, dělení a +, - do 100. Vyhledávají a spojují příklady se stejným výsledkem.
"písemně sčítat, odčítat, násobit a dělit víceciferná čísla," - opravdu se jedná o materiál k tomuto očekávanému výstupu?
Násobky 7 v tabulce končí u 10.7 - je to tak nutné? Tabulka obsahuje čísla do 100.
Děkujeme za upozornění. Materiál jsme poslali ke kontrole našim garantům a očekávaný výstup byl již upraven. Co se týče množství a rozsahu příkladů, to je v režii každého autora. Původní verze je tato, ale každý pedagog si samozřejmě může materiál přizpůsobit svým potřebám a další příklady případně doplnit.
Děkuji za reakci. Osobně si myslím, že povinnost uvádět očekávané výstupy z RVP je nepříjemná formalita. Rozšíření úloh jsem navrhl jako možnost, která by PL spojila s původně uváděnými výstupy. Změma očekávaných výstupů je vhodnější řešení.
Materiál byl od začátku zařazen do sekce: základní vzdělávání - lehké mentální postižení. Podle doporučení garantů byl materiál zařazen k očekávanému výstupu odpovídajícímu 1. stupni.
Váš komentář
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.