- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Násobky čísel 7, 8, 9
Materiál byl publikován 11. 04. 2017 a od té doby byl 5813× zobrazen.
Hodnocení materiálu
Hodnocení týmu rvp.cz

Hodnocení uživatelů
počet hodnocení: 2.
Statistika hodnocení





Jak citovat
Licence

Všechny Digitální učební materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons.
Anotace | Žáci si s pomocí tabulky opakují násobkové řady 7, 8, 9. Počítají příklady na násobení, dělení a +, – do 100. Vyhledávají a spojují příklady se stejným výsledkem. |
---|---|
Autor | Mgr. Věra Kundratová (Autor) |
Jazyk | Čeština |
Očekávaný výstup | zvládnout s názorem řady násobků čísel 2 až 10 do 100další materiály k tomuto očekávanému výstupu » |
Speciální vzdělávací potřeby | mentální postižení - lehké |
Klíčová slova | násobek čísel, tabulka, násobení a dělení, sčítání a odčítání do 100, spojování stejných výsledků |
Druh učebního materiálu | Pracovní list |
Druh interaktivity | Aktivita |
Cílová skupina | Žák |
Stupeň a typ vzdělávání | základní vzdělávání – první stupeň – druhé období |
Typická věková skupina | 10 - 12 let |
Celková velikost | 153,94 kB |
V případě pochybností o aktuálnosti či funkčnosti příspěvku využijte tlačítko „Napište nám“.
Napište nám
|
Soubory materiálu
Do Úložiště jsou přijímány pouze materiály v běžně používaných formátech, ke kterým existují volně stažitelné prohlížeče.
Název souboru | Popis | Typ souboru | Velikost |
---|
stáhnout | Náhled | Nasobky-cisel-7_-8_-9---PL.docx | Pracovní list | ![]() | 37,30 kB |
stáhnout | Náhled | Nasobky-cisel-7_-8_-9---PL.odt | Pracovní list | ![]() | 23,47 kB |
stáhnout | Náhled | Nasobky-cisel-7_-8_-9---spravne-reseni.docx | Pracovní list – řešení | ![]() | 67,23 kB |
stáhnout | Náhled | Nasobky-cisel-7_-8_-9---spravne-reseni.odt | Pracovní list – řešení | ![]() | 25,95 kB |
Komentáře
vloženo: 13. 04. 2017, 14:58:20
Děkujeme za upozornění. Materiál jsme poslali ke kontrole našim garantům a očekávaný výstup byl již upraven. Co se týče množství a rozsahu příkladů, to je v režii každého autora. Původní verze je tato, ale každý pedagog si samozřejmě může materiál přizpůsobit svým potřebám a další příklady případně doplnit.
vloženo: 13. 04. 2017, 22:30:21
Děkuji za reakci. Osobně si myslím, že povinnost uvádět očekávané výstupy z RVP je nepříjemná formalita. Rozšíření úloh jsem navrhl jako možnost, která by PL spojila s původně uváděnými výstupy. Změma očekávaných výstupů je vhodnější řešení.
vloženo: 13. 04. 2017, 23:13:45
Ještě doplním: Měl jsem dojem, že PL uvádíte jako materiál pro běžné žáky 2. st. ZŠ – nebylo to tak? Pak by rozšíření úloh bylo logické.
vloženo: 14. 04. 2017, 13:49:42
Materiál byl od začátku zařazen do sekce: základní vzdělávání – lehké mentální postižení. Podle doporučení garantů byl materiál zařazen k očekávanému výstupu odpovídajícímu 1. stupni.
Přidat komentář
Vkládat komentáře může pouze registrovaný uživatel.
vloženo: 11. 04. 2017, 11:13:12
„písemně sčítat, odčítat, násobit a dělit víceciferná čísla,“ – opravdu se jedná o materiál k tomuto očekávanému výstupu?
Násobky 7 v tabulce končí u 10.7 – je to tak nutné? Tabulka obsahuje čísla do 100.