Materiál slouží jako pomůcka při výuce matematiky ve 2., 3. nebo 4. či 5. ročníku (násobilka). Pravidlem je vypočítat příklady na kartičkách rozvěšených po třídě/chodbě/zahradě a zjistit, zda je součin zapsán správně.
Na každé kartě je umístěn QR kód, který slouží jako kontrola správnosti. QR kódy rozluští žák/žáci za pomocí telefonu – a aplikace k tomu určené. Kód ukrývá slovo ANO nebo NE, tedy pomáhá kontrolovat, zda tvrzení na kartě je pravdivé, či nikoli.
Pozn. redakce Metodického portálu RVP.CZ – Jsme si vědomi nedostatečného odsazení matematických znamének a mezer. K upřednostnění čitelnosti na úkor typografie jsme se rozhodli především vzhledem k viditelnosti písma pro danou věkovou skupinu.
Dobrý den. Materiál sám o sobě je v pořádku. Skvělá je u mladších dětí vždy možnost, že se mohou v prostoru volně pohybovat a pracovat (spolupracovat). S tím mám sám skvělé zkušenosi zhruba do 13 let věku dětí. Mám ale přesto výhradu k použití QR kódů v dané věkové skupině. Možná jsem příliš zpátečnický, ale ve věku 7 - 9 let bych z více důvodů (zejména sociálních) nechal mobily ještě odpočívat.
Paní Havířová, děkujeme za upozornění, víme o tom, s problematikou typografie x čitelnost se občas při korekturách setkáváme. K upřednostnění čitelnosti na úkor typografie jsme se rozhodli především vzhledem k viditelnosti písma pro danou věkovou skupinu. Každopádně toto doplníme do anotace. Pěkný den. Tým Metodického portálu RVP.CZ
Váš komentář
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.