Statistika

Materiál byl publikován 28. 05. 2010 a od té doby byl 2813× zobrazen.

Další materiály
Doporučit materiál

Jak citovat

CSATOVÁ, Dagmar. Najdi správný příklad. Metodický portál : Digitální učební materiály [online]. 28. 05. 2010, [cit. 2020-06-03]. Dostupný z WWW: <https://dum.rvp.cz/materialy/najdi-spravny-priklad-2.html>. ISSN 1802-4785.

Licence

Creative Commons License

Všechny Digitální učební materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons.

Identifikátor materiálu 64892
Anotace

Pracovní list obsahuje několik skupin čísel. Žáci pracují individuálně či ve dvojici, jejich úkolem je najít ve skupině čísla, která sečtením/odečtením dají požadovaný výsledek. Celý příklad pak žáci zapíší na připravenou linku. Pracují s čísly různých velikostí a tvarů.

Autor

Mgr. Dagmar Csatová (Autor)

Jazyk Čeština
Očekávaný výstup

provádí zpaměti jednoduché početní operace s přirozenými číslydalší materiály k tomuto očekávanému výstupu »

Speciální vzdělávací potřeby - žádné -
Klíčová slova

matematika, sčítání, odčítání

Druh učebního materiálu Pracovní list
Druh interaktivity Aktivita
Cílová skupina Žák
Stupeň a typ vzdělávání základní vzdělávání – první stupeň – první období
Typická věková skupina 7 - 9 let
Celková velikost 61,97 kB
V případě pochybností o aktuálnosti či funkčnosti příspěvku využijte tlačítko „nahlásit příspěvek“.
Nahlásit příspěvek
 

Soubory materiálu

V tomto seznamu se zobrazují soubory tvořící samotný učební materiál.
Do Úložiště jsou přijímány pouze materiály v běžně používaných formátech, ke kterým existují volně stažitelné prohlížeče.
 
 Název souboruPopisTyp souboruVelikost
stáhnoutNáhledNajdi správný příklad.docPracovní listDokument Microsoft Word Dokument Microsoft Word45,57 kB
stáhnoutNáhledNajdi správný příklad.odtPracovní listOpenDocument textový dokument OpenDocument textový dokument16,40 kB
Stáhnout komentáře materiálu jako RSS kanál

Komentáře

 
1. autor: Mgr. Pavlína Hublová
vloženo: 28. 05. 2010, 17:43:49

Děkuji za materiál. Jen jsem nepochopila, proč jsou čísla tak deformovaná. Má to nějaký smysl nebo se jedná o nějakou grafickou chybu?

2. autor: Mgr. Hana Pilařová
vloženo: 28. 05. 2010, 21:24:49

Když si, Pavlo, přečteš poslední větu anotace, zjistíš, že je to záměr. :)

Přidat komentář

Vkládat komentáře může pouze registrovaný uživatel.