Statistika

Materiál byl publikován 23. 04. 2009 a od té doby byl 5713× zobrazen.

Další materiály
Doporučit materiál

Jak citovat

MÁLKOVÁ, Magdalena. Monsters. Metodický portál : Digitální učební materiály [online]. 23. 04. 2009, [cit. 2020-04-10]. Dostupný z WWW: <https://dum.rvp.cz/materialy/monsters.html>. ISSN 1802-4785.

Licence

Creative Commons License

Všechny Digitální učební materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons.

Identifikátor materiálu 14627
Anotace

Soubor pěti listů na téma Monsters (popis částí lidského těla, opakování barev a přivlastňovacích zájmen his/her, vytváření množného čísla).

Pro 4. – 5. ročník ZŠ – žáci čtou texty, odpovídají na otázky, luští křížovku a osmisměrku, vybarvují a kreslí obrázky podle zadání, popisují příšerky.

Autor

Magdalena Málková (Autor)

Jazyk Angličtina
Očekávaný výstup

vyhledá potřebnou informaci v jednoduchém textu, který se vztahuje k osvojovaným tématůmdalší materiály k tomuto očekávanému výstupu »

Speciální vzdělávací potřeby - žádné -
Klíčová slova

English, angličtina, monsters, body parts, části těla, colouring, vybarvování, crossword, křížovka, wordsearch, osmisměrka, barvy, colours

Druh učebního materiálu Pracovní list
Druh interaktivity Kombinované
Cílová skupina Žák
Stupeň a typ vzdělávání základní vzdělávání – první stupeň – druhé období
Typická věková skupina 10 - 12 let
Celková velikost 1,39 MB
V případě pochybností o aktuálnosti či funkčnosti příspěvku využijte tlačítko „nahlásit příspěvek“.
Nahlásit příspěvek
 

Soubory materiálu

V tomto seznamu se zobrazují soubory tvořící samotný učební materiál.
Do Úložiště jsou přijímány pouze materiály v běžně používaných formátech, ke kterým existují volně stažitelné prohlížeče.
 
 Název souboruPopisTyp souboruVelikost
stáhnoutNáhledMonsters.docPracovní listyDokument Microsoft Word Dokument Microsoft Word700,42 kB
stáhnoutNáhledMonsters.odtPracovní listyOpenDocument textový dokument OpenDocument textový dokument688,51 kB

Přidat komentář

Vkládat komentáře může pouze registrovaný uživatel.