- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Moje rodina ve 2. pol. 20. století
Materiál byl publikován 03. 06. 2009 a od té doby byl 6680× zobrazen.
Hodnocení materiálu
Hodnocení týmu rvp.cz

Hodnocení uživatelů
počet hodnocení: 3.
Statistika hodnocení





Jak citovat
Licence

Všechny Digitální učební materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons.
Anotace | Jde o jednoduchý pracovní list, do kterého žáci zaznamenávají v jednom sloupci události rodinné historie a v druhém sloupci události tzv. „velké" historie. List je vhodný jako úvod do dějin 2. pol. 20. století, také jako příklad dalšího zdroje informací o minulosti. Pro žáky bývá práce na tomto úkolu objevná. |
---|---|
Autor | Roman Anýž (Autor) |
Jazyk | Čeština |
Očekávaný výstup | uvede příklady zdrojů informací o minulosti; pojmenuje instituce, kde jsou tyto zdroje shromažďoványdalší materiály k tomuto očekávanému výstupu » |
Průřezová témata | |
Speciální vzdělávací potřeby | - žádné - |
Klíčová slova | moderní dějiny, rodinná historie, komunismus, motivace, úvodní aktivity, domácí úkol, zdroje informací o minulosti |
Druh učebního materiálu | Pracovní list |
Druh interaktivity | Aktivita |
Cílová skupina | Žák |
Stupeň a typ vzdělávání | základní vzdělávání – druhý stupeň |
Typická věková skupina | 12 - 15 let |
Celková velikost | 78,55 kB |
V případě pochybností o aktuálnosti či funkčnosti příspěvku využijte tlačítko „Napište nám“.
Napište nám
|
Soubory materiálu
Do Úložiště jsou přijímány pouze materiály v běžně používaných formátech, ke kterým existují volně stažitelné prohlížeče.
Název souboru | Popis | Typ souboru | Velikost |
---|
stáhnout | Náhled | Moje rodina ve 2. pol. 20. století.doc | Pracovní list | ![]() | 65,54 kB |
stáhnout | Náhled | Moje rodina ve 2. pol. 20. století.odt | Pracovní list | ![]() | 13,01 kB |
Přidat komentář
Vkládat komentáře může pouze registrovaný uživatel.
vloženo: 02. 08. 2013, 15:54:29
Dobrý nápad – propojení „malých“ a „velkých“ dějin (podle M. Šimečky). Oceňuji nejen samotnou časovou osu, ale i další otázky v závěru. Jen trochu zůstává ve vzduchu (není domyšlené), jak s materiálem pracovat – na začátku roku, v průběhu roku, na konci roku jako opakování? Já bych se klonil k třetí možnosti, možná druhé. Doplnil bych – nebo vyzval bych k doplnění – ilustrací či výstřižků; dal by se z toho udělat projekt.