Jde o jednoduchý pracovní list, do kterého žáci zaznamenávají v jednom sloupci události rodinné historie a v druhém sloupci události tzv. „velké" historie. List je vhodný jako úvod do dějin 2. pol. 20. století, také jako příklad dalšího zdroje informací o minulosti. Pro žáky bývá práce na tomto úkolu objevná.
Dobrý nápad - propojení "malých" a "velkých" dějin (podle M. Šimečky). Oceňuji nejen samotnou časovou osu, ale i další otázky v závěru. Jen trochu zůstává ve vzduchu (není domyšlené), jak s materiálem pracovat - na začátku roku, v průběhu roku, na konci roku jako opakování? Já bych se klonil k třetí možnosti, možná druhé. Doplnil bych - nebo vyzval bych k doplnění - ilustrací či výstřižků; dal by se z toho udělat projekt.
Váš komentář
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.