Domů > Materiály do výuky > základní vzdělávání > Matematická hřebenovka
Materiál do výuky

Matematická hřebenovka

24. 7. 2013 základní vzdělávání
Autor
Mgr. Eva Macháčková
Věková skupina
10—12 let
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -

Anotace

Žáci vypočítají příklady písemného sčítání a výsledky doplní do předepsané hřebenovky. Doplní početní řetězec výsledky pamětného sčítání, odčítání, násobení a dělení.
Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
Pracovní list
365 kB
Dokument
Matematicka_hrebenovka.doc
Pracovní list
283.19 kB
Dokument
Matematicka_hrebenovka.odt

Licence

Všechny materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-SA.

Obsahuje
1x
Dokument
1x
Dokument

Hodnocení od uživatelů

Klára Hadašová
16. 1. 2014, 11:43
Dobrý den, materiál moc hezký, dítě baví, jen prosím o kontrolu - ve verzi řešení je dle mého názoru chyba - výsledek by měl být 111 a nikoli 110, neboť v druhé početní operaci nevychází +5 = 28 nýbrž 30. Hezký den
Ivo Krobot
16. 1. 2014, 22:21
Díky za upozornění, materiál prošel opakovanou recenzí, navržené úpravy byly zapracovány do souboru a znovu vloženy do systému. Též pěkný den!
Miroslav Melichar
20. 1. 2014, 21:08
Gratuluji! Opakování odborné recenze + úprava chybného materiálu za pár hodin po upozornění na chybu je obdivuhodný výkon. 
Znamená to snad nový standard od ledna 2014? 
Pane Mgr. Krobote, znamená to, že budou znova recenzovány i další problematické DUMy? Např. Bible pro 21. století (DUM oceněný 5 hvězdičkami od týmu rvp), Výživa - Želírovací prostředky, Chemické názvosloví - Kyseliny, Chemické názvosloví - Alkyny a cykloalkyny. Třeba  ne hned, třeba do konce ledna 2014.
Pokud ne, tak proč ne? Proč je to tak, že na jedno upozornění čtenáře následuje okamžitá reakce, na jiné ne?
Eva Macháčková
20. 1. 2014, 22:44
Dobrý den,
velice děkuji za opravu mé chyby/překlepu.
Miroslav Melichar
6. 2. 2014, 22:05
Na můj komentář výše mi neodpověděl oslovený pan Mgr. Krobot, ale paní Hublová - mejlem. Sdělila  mi, že moje komentáře jsou týmem rvp.cz považovány spíše za vyjádření subjektivního názoru. 
Musím uznat, že taková argumentace má svou logiku. Např. autorka DUMu Kyseliny má svůj subjektivní názor, recent/ka ho z pohodlnosti sdílí a já mám jiný subjektivní názor. Jsou to tedy 2 subjektivní hlasy vůči jednomu a v demokracii má pravdu většina. Vše je tedy OK. 
(Paní Mgr. Macháčková patří k malému ostrůvku autorů DUMů, kteří mají zájem o kvalitu svojí práce a za upozornění na drobnou chybu a její opravu dokonce děkují.)

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Druh učebního materiálu:

Pracovní list

Druh interaktivity:

Aktivita

Cílová skupina:

Žák

Týká se jazyka:

Čeština