V první části pracovního listu doplní žáci mezery souvislého textu s použitím nabídky slov. V druhé části rozhodnou, které výpovědi jsou správné a chybné. Ve třetí části vyplní křížovku, v níž si procvičí slovesa. Ve čtvrté části napíší žáci pár vět v přítomném či minulém čase k tajence (Mein Wochenende).
Materiál je zpracovaný celkem dobře, "konstruktivní kritiku" zaslouží toliko 2. cvičení (richtig/falsch), konkrétně první tvrzení, které je - ať čtu jak chci - správné, a nikoli nesprávné, jak se lze dočíst v řešení. Leda by šlo o záměrný chyták, kdy je uvedené "Großeltern" považováno za nesprávné proto, že se v textu mluví pouze o babičce. Ale to bychom žákům jistě neudělali, že?
JU
Váš komentář
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.