- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Květiny +100
Materiál byl publikován 05. 06. 2018 a od té doby byl 2432× zobrazen.
Hodnocení materiálu
Hodnocení týmu rvp.cz

Hodnocení uživatelů
počet hodnocení: 2.
Statistika hodnocení





Jak citovat
Licence

Všechny Digitální učební materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons.
Anotace | Materiál je možné vytisknout na bílé papíry, zalaminovat a vystřihnout (vždy celý květ a barevné středy). Slouží pak jako pomůcka při výuce matematiky ve 2. ročníku při automatizování a fixování matematické operace sčítání v číselném oboru 0–100 bez přechodu desítky. Žáci samostatně či ve skupinách doplňují středy do květů tak, aby výsledky patřily ke správným příkladům (sčítají se vždy dvě čísla v sousedních okvětních lístcích). |
---|---|
Autor | Mgr. Vendula Dovole (Autor) |
Jazyk | Čeština |
Očekávaný výstup | provádí zpaměti jednoduché početní operace s přirozenými číslydalší materiály k tomuto očekávanému výstupu » |
Speciální vzdělávací potřeby | - žádné - |
Klíčová slova | sčítání, sčítat, obor 0–100, bez přechodu přes desítku, matematika, výsledek, příklad |
Druh učebního materiálu | Pracovní list |
Druh interaktivity | Aktivita |
Cílová skupina | Žák |
Stupeň a typ vzdělávání | základní vzdělávání – první stupeň – první období |
Typická věková skupina | 7 - 9 let |
Celková velikost | 657,71 kB |
V případě pochybností o aktuálnosti či funkčnosti příspěvku využijte tlačítko „Napište nám“.
Napište nám
|
Soubory materiálu
Do Úložiště jsou přijímány pouze materiály v běžně používaných formátech, ke kterým existují volně stažitelné prohlížeče.
Název souboru | Popis | Typ souboru | Velikost |
---|
stáhnout | Náhled | DUM-DOC-Kvetiny-_-0–100.doc | Pracovní list | ![]() | 144,90 kB |
stáhnout | Náhled | DUM-DOC-Kvetiny-_-0–100.pdf | Pracovní list | ![]() | 512,82 kB |
Přidat komentář
Vkládat komentáře může pouze registrovaný uživatel.