Materiál obsahuje zamyšlení nad významem reklamy v současném světě a popis konkrétního pokusu zjišťujícího souvislost mezi reklamovanými výrobky a jejich kvalitou.
Přikláním se k názorům pánů a dodávám: "studování údajů" z obalů čokolád a doporučované vyhledávání informací zabere spoustu času. Přímá aktivita související s vybraným výstupem je minimální. Je opravdu nutné zařazovat práci s internetem do podobných učebních materiálů jen proto, že je jakýmsi trendem? Je velmi pohodlné a „inovativní“ napsat „vyhledejte“, ale když žáci neví kde? Zadala jsem do vyhledavačů (i do encyklopedických) „čokoládová pochoutka“. Vyhledané odkazy zprvu nevedly k potřebným informacím. Nebylo by lepší k naplňování zvoleného výstupu např. diskutovat, zkusit dramatizaci, vytvořit nebo porovnávat vytvořené reklamní slogany? A chceme-li opravdu práci s informacemi zařadit, nepřiblížíme dětem, kde mají hledat, zvlášť jsou-li to žáci ve věku 10 – 12 let? O to asi panu Melicharovi šlo. Myslím si, že postupoval správně a jistě svou připomínku nemyslel nijak zle. Jak sám píše, jeho studenti vyhledali poměr kakaa v čokoládě - proč tedy ta připomínka autorky o obsahu kakaa podle EU?
P.S.: A prosím, promiňte mi. Ne každá "diskuse na akademické úrovni", jak píšete, je lichotivá pro autora. Pokud to takto Vámi bylo myšleno. H. Řehoutová
Váš komentář
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
NOGOLOVÁ, Renata. Která je ta nej.... Metodický portál: Materiály do výuky [online]. 23. 11. 2010, [cit. 2024-09-27]. Dostupný z WWW: <https://dum.rvp.cz/materialy/ktera-je-ta-nej.html>. ISSN 1802-4785.