Materiál do výuky

Která je ta nej...

23. 11. 2010 základní vzdělávání
Autor
Mgr. Renata Nogolová
Věková skupina
10—12 let
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -

Anotace

Materiál obsahuje zamyšlení nad významem reklamy v současném světě a popis konkrétního pokusu zjišťujícího souvislost mezi reklamovanými výrobky a jejich kvalitou.
Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
Pracovní list
90 kB
Dokument
Která je ta nej...doc
Pracovní list
59.77 kB
Dokument
Která je ta nej...odt

Licence

Všechny materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-SA.

Obsahuje
1x
Dokument
1x
Dokument

Hodnocení od uživatelů

Renata Nogolová
25. 11. 2010, 23:10
Vážení páni kolegové,
zdá se mi, že poněkud odbíháte od tématu. Účelem mého materiálu bylo poukázat na vliv reklamy na jednoduchém pokusu týkajícím se nejdostupnější pochutiny mezi dětmi. Zde si můžou opravdu vyzkoušet, jak se věci mají... Pokud tento pokus vyvolal diskuzi na akademické úrovni, je to jen dobře... Co se týče připomínky p.Koubka, tak s ní souhlasím, sloveso "reklamují" souvisí s reklamací(chybička se vloudila). K připomínce p.Melichara - Podle EU má čokoláda obsahovat nejméně 35% pevných složek kakaa. Pokud je jich méně, nesmí být nazývána čokoládou, ale čokoládovou pochoutkou, někdy také polevou. Bílá čokoláda je cukrářský výrobek založený na kakaovém másle bez pevných kakaových složek atd. Ale to už jsme někde úplně jinde... A hledání na internetu? Úkol je to sice náročnější, ale nutí žáky k většímu poznání a překážky jsou k tomu, aby se překonávaly. Vždy je tu pak učitel, který poradí...
R. Nogolová

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Druh učebního materiálu:

Pokus

Druh interaktivity:

Aktivita

Cílová skupina:

Žák

Týká se jazyka:

Čeština