Materiál obsahuje zamyšlení nad významem reklamy v současném světě a popis konkrétního pokusu zjišťujícího souvislost mezi reklamovanými výrobky a jejich kvalitou.
Hledat něco na internetu nemusí být snadné - zkusil jsem zadat úkol najít definici čokolády a čokoládové pochoutky žákům 1.r. gymnázia (tedy 15-16 let) a nepovedlo se jim to. Našli, že čokoláda má mít nad 35 % kakaa. Namítl jsem, že je také bílá čokoláda. Když jsem jim poradil, že je rozdíl v tuku, tak odhadovali, že je ho v čokoládě méně nebo je kvalitnější - sami ale nezjistili, že to má být u čokolády čisté nebo skoro čisté kakaové máslo. Zvláště mladším dětem tedy asi bude třeba poradit kde hledat a co hledat. Nebo to zvládají lépe?
Váš komentář
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
NOGOLOVÁ, Renata. Která je ta nej.... Metodický portál: Materiály do výuky [online]. 23. 11. 2010, [cit. 2024-09-27]. Dostupný z WWW: <https://dum.rvp.cz/materialy/ktera-je-ta-nej.html>. ISSN 1802-4785.