Materiál obsahuje zamyšlení nad významem reklamy v současném světě a popis konkrétního pokusu zjišťujícího souvislost mezi reklamovanými výrobky a jejich kvalitou.
aktivita se mi celkem líbí, nevím, zda se jedná o přímou vazbu na mediální sdělení, ale pracujete v závěru i s porovnáním marketingových kampaní a subjektivní kvality inzerovaného produktu, takže v pořádku (vytváření názoru na manipulativní komunikaci je součástí ČJL a 1. stupni), podle mého soudu je to hraniční téma spíše s oborem výchova k občanství na 2. stupni: kriticky přistupuje k mediálním informacím, vyjádří svůj postoj k působení propagandy a reklamy na veřejné mínění a chování lidí.
Upozorňuji, že nástrojem marketingu je sice reklama, ale sloveso popisující činnost zadavatele reklamní kampaně rozhodně není "reklamovat". Doporučuji v pracovním listu nahradit za: inzerovat, prosazovat na trhu prostřednictvím reklamy nebo podobně.
Petr Koubek, didaktik ČJL
Váš komentář
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
NOGOLOVÁ, Renata. Která je ta nej.... Metodický portál: Materiály do výuky [online]. 23. 11. 2010, [cit. 2024-09-27]. Dostupný z WWW: <https://dum.rvp.cz/materialy/ktera-je-ta-nej.html>. ISSN 1802-4785.