Materiál do výuky

Kdo jsem?

19. 10. 2011 základní vzdělávání
Autor
Mgr Alena Grossová
Věková skupina
7—9 let
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -

Anotace

Obsahem materiálu jsou tabulky, kde žáci vypočítají příklad, v tabulce najdou správný výsledek a ten jim napoví indícii. Z každé tabulky tak získají 4 indície, které je dovedou ke správné odpovědi. V odpovědích se odrážejí poznatky z učiva českého jazyka a prvouky.
Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
Pracovní list
102 kB
Dokument
Kdo jsem (násobilka 1-5).doc
Pracovní list
179 kB
Dokument
Kdo jsem (násobilka 1-10).doc
Pracovní list
119.5 kB
Dokument
Kdo jsem (sčítání a odčítání do 1000).doc
Pracovní list
25.15 kB
Dokument
Kdo jsem (násobilka 1-5).odt
Pracovní list
29.77 kB
Dokument
Kdo jsem (násobilka 1-10).odt
Pracovní list
26.79 kB
Dokument
Kdo jsem (sčítání a odčítání do 1000).odt

Licence

Všechny materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-SA.

Obsahuje
3x
Dokument
3x
Dokument

Hodnocení od uživatelů

Alena Kabelíková
19. 10. 2011, 21:04
Něco podobného jsme s dětmi kdysi rádi dělávali. Děkuji za Váš materiál (i připomenutí této aktivitky).
Je to chytré, vtipné - určitě použiji.
Pavlína Hublová
20. 10. 2011, 09:10
Výborný nápad, neznala jsem. Děkuji.
Jana Kneřová
20. 10. 2011, 12:11
Souhlasím, opravdu dobrý nápad. Mohl by rozšířit naše sebrané aktivity ve Wiki.
Hana Pilařová
20. 10. 2011, 20:44
Přeposílám kolegyni :)
Svatopluk Mareš
20. 10. 2011, 23:04
Dobrý nápad, jen opravit:
Kdo jsem (násobilka 1–5) - hádanka 3  40:5 ? nohy
Kdo jsem (sčítání, odčítání do 1000) hádanka 2  714 - 30 ? lodyha
Hana Pilařová
21. 10. 2011, 11:36
Kdo jsem (sčítání, odčítání do 1000) hádanka 2  714 – 30 ? lodyha
714 - 30 = 684 - odpověď stvol - což je u smetánky správně
Svatopluk Mareš
21. 10. 2011, 15:29
Já vím, ale v řešení je lodyha... :-)
Alena Grossová
25. 10. 2011, 16:36
Děkuji za upozornění, udělala jsem chyby v označení správného výsledku, i když jsem to několikrát kontrolovala, stejně mi něco uteklo. Jen nevím, jak kontaktovat RVP, aby mi umožnili chyby opravit.
Tereza Hubená
26. 10. 2011, 09:20
Dobrý den, opravený soubor zašlete koordinátorům modulu DUM na e-mail sperl@vuppraha.cz nebo hubena@vuppraha.cz. Soubor bude nahrazen za stávající.
Alena Grossová
5. 11. 2011, 15:38
Pane, Mareši, prošla jsem vámi určené chyby, ale všechno je v pořádku. Říkáte, že v řešení u pampelišky je lodyha- ale mám tam správně označenou možnost stvol a stejné je i tvrzení ve shrnující větě. Taktéž u násobilky jsem chybu nenašla - lavice má 4 nohy, označená je správná odpověď 40:5=8= nohy. Tak tedy nevím......
Alena Grossová
5. 11. 2011, 15:45
Takže ještě jednou - chyby za mě opravil někdo jiný, v původních materiálech na mém disku opravdu byly.Takže se ještě jednou omlouvám, důležité je, že je již všechno  v pořádku :-)
Monika Baštová
30. 1. 2012, 14:23
Moc pěkný materiál. Děkuji

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Druh učebního materiálu:

Pracovní list

Druh interaktivity:

Aktivita

Cílová skupina:

Žák

Týká se jazyka:

Čeština