Hra je provedena velmi pěkně. Určitě (by) to žáky bavilo. Snížené hodnocení je zapříčiněno nejspíš přílišným zaměřením na pojmy a, podle Blooma, na zapamatování, maximálně porozumění. Není to škoda?
Už jsem si dříve všiml, že počet udělovaných hvězdiček je docela nízký. Teď jsem se podíval zpět - v posledních 100 DUMech z F pro ZŠ jsou většinou dvě hvezdičky, někdy tři (spíše méně než v 1/3 případů), 1, 4, 5 ne. V DUMech Čl.a příroda pro 2.st ZŠ se za stovkou najdou případy se 4 hvězdičkami a to podobného zaměření - geologie, životní prostředí. Moc jsem to nestudoval - ale existuje zde jakýsi veřejně dostupný klasifikační řád? 2 hvězdičky jsou asi docela dobré. Jestli by 2 hvězdičky znamenaly skoro jakési varování (jak to třeba čtenář vnímá) - neměla by recenze doporučit autorovi vylepšení? Nemělo by hodnocení být raději vůbec rovnou slovní než hvězdičkami - stručně napsat hlavní klad, příp. nedostatek? (Jinak drobná připomínka k obsahu: poslední ion - anion uhlíku, není moc reálný.)
Váš komentář
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
MACHÁŇ, Radomír. Hra - elektrické vlastnosti látek. Metodický portál: Materiály do výuky [online]. 29. 06. 2010, [cit. 2025-06-25]. Dostupný z WWW: <https://dum.rvp.cz/materialy/hra-elektricke-vlastnosti-latek.html>. ISSN 1802-4785.