Hra bingo. Žáci si rozvíjí komunikativní kompetence v tematickém celku Animals – pozorně naslouchají, pečlivě vyslovují, obohacují si svou slovní zásobu.
Dobrý den, děkuji autorce za pěkné obrázky, kterých jistě není nikdy dost. Přimlouvám se však za doplnění instrukcí a tipů, jak s nimi lze pracovat rozmanitým způsobem. I hra Bingo může mít mnoho variant a ne všichni kolegové (zejména začínající) je mohou znát. Děkuji, DC
Dobrý den, děkuji za komentář. Já hraji Bingo s prvňáčky a to tak, že každý žák dostane svůj pracovní list, 5 vršků od PET lahví a každou hodinu jinou barvu pastelky. Paní učitelka má obrázky vystříhané v pytlíčku.
Před hrou si děti označí dohodnutou pastelkou 5 obrázků malou tečkou, takže mají všichni například 5 zelených teček u různých obrázků, další hodinu například modrých teček... Poté si označené obrázky překryjí vršky od PET lahví a hra může začít.
Tahám obrázky, říkám slovíčka anglicky a obrázek vždy ukážu celé třídě. Kdo oddělá jako první všech 5 vršků, zavolá Bingo! Já mohu podle barevných teček a vytáhlých obrázků zkontroloval, zda žák pracoval správně. Vždy dohrajeme hru až do konce, aby si mohl každý zavolat Bingo!
Váš komentář
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.