Materiál do výuky

Hospodaření podniku

24. 6. 2009 základní vzdělávání
Autor
Mgr. Dagmar Suchá
Věková skupina
12—15 let
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -

Anotace

Pracovní list zaměřený na tvorbu grafu, čtení informací z grafu a dopočítávání dalších údajů.
Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
Pracovní list
20.39 kB
Dokument
Hospodaření podniku.odt
Pracovní list
35 kB
Dokument
Hospodaření podniku.doc
Obsahuje
1x
Dokument
1x
Dokument
Komentář recenzenta

Jedná se o pracovní list použitelný při práci s daty a grafy. Žák v pracovním listu čte data z grafu, která následně zpracovává, samostatně tvoří graf a vyvozuje závěry. Pracovní list je vhodný jako samostatná (i hodnotitelná) práce v hodině pro jednotlivce či skupinu žáků. Lze ho však použít také jako součást domácí přípravy.

V rámci rozvíjení Klíčové kompetence komunikační – Vyjadřování

lze využít následující vzdělávací strategii učitele:

- při podpoře a hodnocení vyjadřování žáků se neorientuje pouze na obsah jejich sdělení, ale také na jeho výstižnost

- během výuky pokládá dostatečné množství otevřených otázek, které podněcuje žáky k přemýšlení a hlubší argumentaci

- využívá techniku vzájemného tutorství, v rámci které si žáci vysvětlují nový koncept či jiné učivo navzájem

a žádoucí jsou tyto projevy aktivity žáka:

- dorozumívá se v běžných komunikačních situacích, přičemž pro své vyjádření volí výrazové prostředky odpovídající danému komunikačnímu záměru a situaci

- formu i obsah vyjádření přizpůsobuje úrovni sdílených znalostí

- v běžných komunikačních situacích záměrně uzpůsobuje svoje vyjadřování tak, aby negativně nepůsobil na myšlení a prožívání druhých

Hodnocení uživatelů

Materiál nebyl prozatím komentován.

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Druh interaktivity:

aktivita

Cílová skupina:

žák

Věková skupina:

12—15

Týká se jazyka:

čeština

Velikost skupiny:

skupina žáků, jednotliví žáci

Rozsah výuky:

část vyučovací hodiny

Využití v rámci vyučovací hodiny:

hodnocení, procvičování, nové učivo

Otevřené vzdělávací zdroje označené klíčovým slovem IPs Kurikulum prošly odborným posouzením v rámci projektu IPs Podpora kurikulární práce škol. U každého z nich byl vyhodnocen soulad s revidovaným RVP. Stanovisko hodnotitele ve formě recenzního komentáře je uvedeno přímo u daného materiálu.

Pro zobrazení všech dostupných vzdělávacích zdrojů zadejte klíčové slovo IPs Kurikulum. Databázi lze dále upřesnit pomocí filtrů, například podle stupně vzdělávání, vzdělávací oblasti, očekávaného výsledku učení, klíčové kompetence, průřezového tématu nebo základní gramotnosti.