Statistika

Materiál byl publikován 02. 05. 2011 a od té doby byl 1982× zobrazen.

Další materiály
Hodnocení materiálu

Hodnocení materiálu

Hodnocení týmu rvp.cz
Naše hodnocení – 2/5
Hodnocení uživatelů
Materiál zatím nebyl hodnocen.
Hodnotit materiály mohou pouze registrovaní uživatelé.
 
Doporučit materiál

Jak citovat

HOPFOVÁ, Lucie. Homophones. Metodický portál : Digitální učební materiály [online]. 02. 05. 2011, [cit. 2019-12-07]. Dostupný z WWW: <https://dum.rvp.cz/materialy/homophones.html>. ISSN 1802-4785.

Licence

Creative Commons License

Všechny Digitální učební materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons.

Identifikátor materiálu 44103
Anotace

Žáci si pomocí dvou cvičení procvičí slova, která stejně zní, avšak mají jiný význam.

Autor

Lucie Hopfová (Autor)

Jazyk Angličtina
Očekávaný výstup

rozumí krátkým a jednoduchým textům, vyhledá v nich požadované informace další materiály k tomuto očekávanému výstupu »

Speciální vzdělávací potřeby - žádné -
Klíčová slova

homophone, homonymum

Druh učebního materiálu Pracovní list
Druh interaktivity Aktivita
Cílová skupina Žák
Stupeň a typ vzdělávání základní vzdělávání – druhý stupeň
Typická věková skupina 12 - 15 let
Celková velikost 57,27 kB
 

Soubory materiálu

V tomto seznamu se zobrazují soubory tvořící samotný učební materiál.
Do Úložiště jsou přijímány pouze materiály v běžně používaných formátech, ke kterým existují volně stažitelné prohlížeče.
 
 Název souboruPopisTyp souboruVelikost
stáhnoutNáhledHomophones.docPracovní listDokument Microsoft Word Dokument Microsoft Word45,57 kB
stáhnoutNáhledHomophones.odtPracovní listOpenDocument textový dokument OpenDocument textový dokument11,70 kB
Stáhnout komentáře materiálu jako RSS kanál

Komentáře

 
1. autor: Bc. Adéla Stránská
vloženo: 03. 05. 2011, 15:29:41

Dobrý den, děkuji za užitečný materiál. Zvláště oceňuji nápad kroužkování slov na základě poslechu ve cvičení 1. Do úkolů bych osobně doplnila i fonetickou transkripci slov za účelem větší názornosti, nebo bych vymyslela třetí úkol založený na opačném způsobu, tedy přepis z transkripce do slov, aby si žáci uvědomili, že za jednou transkripcí se skrývá více slov.

Přidat komentář

Vkládat komentáře může pouze registrovaný uživatel.