Statistika

Materiál byl publikován 31. 07. 2009 a od té doby byl 11358× zobrazen.

Doporučit materiál

Zařadit do kolekce

Kolekce

Zvolte kolekci:
Materiál
Název materiálu:
Popis materiálu:
Autor materiálu:

Jak citovat

GONDEKOVÁ, Michaela. Grafomotorická cvičení. Metodický portál : Digitální učební materiály [online]. 31. 07. 2009, [cit. 2020-06-03]. Dostupný z WWW: <https://dum.rvp.cz/materialy/grafomotoricka-cviceni.html>. ISSN 1802-4785.

Licence

Creative Commons License

Všechny Digitální učební materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons.

Identifikátor materiálu 61205
Anotace

Pracovní listy rozvíjí grafomotorické dovednosti dítěte. Zároveň slouží k rozvoji koordinace ruky a oka. Obsahují dva druhy grafomotorických cviků. Napomáhají k uvolnění ruky dítěte.

Autor

Bc. Michaela Gondeková (Autor)

Jazyk Čeština
Činnost

Grafomotorické­další materiály této činnosti »

Speciální vzdělávací potřeby - žádné -
Klíčová slova

grafomotorická cvičení, uvolnění ruky, koordinace ruky a oka, ryba, žába, říkadla

Druh učebního materiálu Pracovní list
Druh interaktivity Aktivita
Cílová skupina Žák
Stupeň a typ vzdělávání předškolní vzdělávání
Typická věková skupina 3 - 6 let
Celková velikost 2,56 MB
V případě pochybností o aktuálnosti či funkčnosti příspěvku využijte tlačítko „nahlásit příspěvek“.
Nahlásit příspěvek
 

Soubory materiálu

V tomto seznamu se zobrazují soubory tvořící samotný učební materiál.
Do Úložiště jsou přijímány pouze materiály v běžně používaných formátech, ke kterým existují volně stažitelné prohlížeče.
 
 Název souboruPopisTyp souboruVelikost
stáhnoutNáhledGrafomotorická cvičení.docPracovní listyDokument Microsoft Word Dokument Microsoft Word1,65 MB
stáhnoutNáhledGrafomotorická cvičení.odtPracovní listyOpenDocument textový dokument OpenDocument textový dokument907,05 kB
Stáhnout komentáře materiálu jako RSS kanál

Komentáře

 
1. autor: Mgr. Jaroslava Hrnčárková
vloženo: 31. 07. 2009, 21:58:06

Dobrý den, pracovní list se mi líbí. Ze zkušenosti vím, že děti začnou čáru obtahovat nahoře u obrázku ryby. Proto bych ji otočila, aby děti měly pocit, že plave s nimi a nikoli pozadu.

2. autor: Mgr. Michaela Gondeková
vloženo: 02. 08. 2009, 17:47:06

Dobrý den, děkuji za komentář, jen jsem chtěla říct, že nemám pocit, že by moje rybka plavala pozpátku, vycházela jsem ze stejné zkušenosti jako vy, že děti začnou čáru obtahovat od obrázku rybky. Nejspíš jsem udělala chybu v tom, že jsem nevyznačila tečkou odkud se má linie obtahovat, stejně jako u graf.cv. se žábou. Každopádně díky uložišti dum je můj materiál pouze takový mustr a vy už si ho můžete dál jenom vylepšovat a upravovat(-:. Velmi si vážím vaší připomínky, je jiné tvořit si materiály pouze pro sebe, a jiné pokud ho mají používat i ostatní kolegové. S pozdravem Míša

3. autor: Barbora Hradcová, Dis
vloženo: 01. 06. 2014, 20:47:22

Dobrý den,trasa rybky mi připadá naprosto srozumitelná  a logická…ať koukám, jak koukám, nevidím, kde by plavala pozpátku :-) Barbora Hradcová, DiS.

Přidat komentář

Vkládat komentáře může pouze registrovaný uživatel.