Materiál je koncipován jako vyvrcholení výuky tématu mapy. Předpokládá, že žáci znají pojem mapa a umí základy práce s topografickou mapou, ovládají základy jazyka mapy a orientují se v měřítku mapy. Cílem je seznámit žáky s jednoduchou uživatelskou prací v GIS portálech, které se stále více stávají běžnou součástí našeho života. Materiál vyžaduje práci v počítačové učebně a kvalitní připojení k internetu. Pracovat je možné ve skupinách podle počtu dostupných stanic. Časově je určen pro jednu vyučovací hodinu – spojí-li se s podrobnějším výkladem o GIS, pak může zabrat i hodiny dvě.
Výborně připravený materiál!
Jen bych se přimlouval za přeformulování otázky s dvojitou negací (Nevýhodou GIS je to, že jeho jednotlivé vrstvy nemůžeme v počítači propojovat. ano/ne) - stojí tu jako logický oříšek a ne ověření znalosti o GIS :-)