Statistika

Materiál byl publikován 01. 09. 2008 a od té doby byl 9397× zobrazen.

Další materiály
Doporučit materiál

Jak citovat

MUŽÍKOVÁ, Kamila. Funkce sinus. Metodický portál : Digitální učební materiály [online]. 01. 09. 2008, [cit. 2020-06-03]. Dostupný z WWW: <https://dum.rvp.cz/materialy/funkce-sinus.html>. ISSN 1802-4785.

Licence

Creative Commons License

Všechny Digitální učební materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons.

Identifikátor materiálu 26035
Anotace

Rozšiřující učivo základní školy. Zavedení pojmu goniometrické funkce ostrého úhlu libovolného pravoúhlého trojúhelníku. Prezentace funkce sinus, příklady použití funkce v planimetrii a stereometrii.

Autor

Kamila Mužíková (Autor)

Jazyk Čeština
Očekávaný výstup

vyjádří funkční vztah tabulkou, rovnicí, grafemdalší materiály k tomuto očekávanému výstupu »

Speciální vzdělávací potřeby - žádné -
Klíčová slova

Matematika. Funkce. Goniometrické funkce. Pravoúhlý trojúhelník. Si­nus.

Druh učebního materiálu Prezentace
Druh interaktivity Kombinované
Cílová skupina Žák
Stupeň a typ vzdělávání základní vzdělávání – druhý stupeň
Typická věková skupina 12 - 15 let
Celková velikost 364,67 kB
V případě pochybností o aktuálnosti či funkčnosti příspěvku využijte tlačítko „nahlásit příspěvek“.
Nahlásit příspěvek
 

Soubory materiálu

V tomto seznamu se zobrazují soubory tvořící samotný učební materiál.
Do Úložiště jsou přijímány pouze materiály v běžně používaných formátech, ke kterým existují volně stažitelné prohlížeče.
 
 Název souboruPopisTyp souboruVelikost
stáhnoutNáhledsinus.odpFunkce sinusOpenDocument prezentace OpenDocument prezentace81,54 kB
stáhnoutNáhledsinus.pptFunkce sinusPrezentace Microsoft Powerpoint Prezentace Microsoft Powerpoint283,14 kB
Stáhnout komentáře materiálu jako RSS kanál

Komentáře

 
1. autor: Oldřich SUCHORADSKÝ
vloženo: 04. 09. 2008, 19:27:11

Jako učitel fyziky vidím sinusoidu nejen v intervalo od 0 do 90 stupňů, ale v celém jejím průběhu, až do 360 stupňů. Tak jak se zobrazuje průběh střídavého proudu za dobu jedné otočky rotoru generátoru. Žáci to docela dobře chápou a je to příklad „ze života“. navíc je to probírané v obou předmětech časově téměř paralelně.

Přidat komentář

Vkládat komentáře může pouze registrovaný uživatel.