Myslím, že je dobré si práci s tímto listem napřed vyzkoušet, zda funguje v hodině, nebo jenom tak sám pro sebe. osobně si myslím, že to může v hodině dobře fungovat, navíc tento pracovní list rozvíjí čtenářskou gramotnost.
Použil jsem toto schéma na zš již několikrát a musím přiznat, že s ním mnozí žáci (šesťáci) potíže měli. Pokouším se však u něj setrvat, protože cvičí čtenářskou gramotnost a navíc vysvětluje i pro další dějiny (starověkých civilizací) podstatný moment, totiž "princip přebytku" a jeho důsledky. Pokaždé jsem se pokusil vylepšit zadání a změnit metodu práce. Souhlasím s tím, že je třeba si schéma nejdříve sám vyzkoušet a dobře promyslet zadání. Také mi přijde, že problém je spíše v kvalitě textu než ve schématu samotném. Příště se pokusím místo textu učebnicového použít nějaký vhodný text z literatury. Podaří-li se, připojím ho na DUM.
Váš komentář
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.