Statistika

Materiál byl publikován 18. 01. 2010 a od té doby byl 2988× zobrazen.

Hodnocení materiálu

Hodnocení materiálu

Hodnocení týmu rvp.cz
Naše hodnocení – 2/5
Hodnocení uživatelů
 
Průměrné hodnocení: 4.5,
počet hodnocení: 2.
Hodnotit materiály mohou pouze registrovaní uživatelé.
Statistika hodnocení
hodnocení: 5 1 uživatel hodnocení: 4 1 uživatel hodnocení: 3 zatím nikdo hodnocení: 2 zatím nikdo hodnocení: 1 zatím nikdo
 
Doporučit materiál

Jak citovat

SIRŮČKOVÁ, Lucie. Doplň chybějící části. Metodický portál : Digitální učební materiály [online]. 18. 01. 2010, [cit. 2019-09-21]. Dostupný z WWW: <https://dum.rvp.cz/materialy/dopln-chybejici-casti-2.html>. ISSN 1802-4785.

Licence

Creative Commons License

Všechny Digitální učební materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons.

Identifikátor materiálu 46619
Anotace

V tomto pracovním listě si děti procvičí zejména prostorovou orientaci a zrakové vnímání. Hledají sněhuláka, který je úplný, a ostatním dokreslují chybějící části.

Autor

Lucie Sirůčková, DiS (Autor)

Jazyk Čeština
Činnost

Poznávací, rozumovédalší materiály této činnosti »

Speciální vzdělávací potřeby - žádné -
Klíčová slova

sněhulák, zrakové vnímání, prostorová orientace

Druh učebního materiálu Pracovní list
Druh interaktivity Aktivita
Cílová skupina Žák
Stupeň a typ vzdělávání předškolní vzdělávání
Typická věková skupina 3 - 6 let
Celková velikost 764,13 kB
 

Soubory materiálu

V tomto seznamu se zobrazují soubory tvořící samotný učební materiál.
Do Úložiště jsou přijímány pouze materiály v běžně používaných formátech, ke kterým existují volně stažitelné prohlížeče.
 
 Název souboruPopisTyp souboruVelikost
stáhnoutNáhledDoplň chybějící části.docPracovní listDokument Microsoft Word Dokument Microsoft Word385,02 kB
stáhnoutNáhledDoplň chybějící části.odtPracovní listOpenDocument textový dokument OpenDocument textový dokument379,11 kB
Stáhnout komentáře materiálu jako RSS kanál

Komentáře

 
1. autor: Ludmila Jakubcová
vloženo: 19. 01. 2010, 15:44:45

Dnes jsem tento pracovní list předložila dětem. Snad nejzajímavější bylo pozorovat, jakou vyhledávací strategii kdo použil, a jak se zachoval v situaci, kdy mu bylo sděleno, že ještě opravdu nenašel úplně všechno. Děkuji.

Přidat komentář

Vkládat komentáře může pouze registrovaný uživatel.