Statistika

Materiál byl publikován 11. 02. 2010 a od té doby byl 1595× zobrazen.

Další materiály
Hodnocení materiálu

Hodnocení materiálu

Hodnocení týmu rvp.cz
Naše hodnocení – 2/5
Hodnocení uživatelů
Materiál zatím nebyl hodnocen.
Hodnotit materiály mohou pouze registrovaní uživatelé.
 
Doporučit materiál

Jak citovat

TIŠL, Petr. Developer. Metodický portál : Digitální učební materiály [online]. 11. 02. 2010, [cit. 2019-05-22]. Dostupný z WWW: <https://dum.rvp.cz/materialy/developer.html>. ISSN 1802-4785.

Licence

Creative Commons License

Všechny Digitální učební materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons.

Identifikátor materiálu 23997
Anotace

Pracovní list, který umožní žákům vyzkoušet si zásady územního plánování.

Autor

Petr Tišl (Autor)

Jazyk Čeština
Očekávaný výstup

identifikuje obecné základní geografické znaky a funkce sídel a aktuální tendence ve vývoji osídlenídalší materiály k tomuto očekávanému výstupu »

Speciální vzdělávací potřeby - žádné -
Klíčová slova

geografie, sídlo, územní plán, land use mapa

Druh učebního materiálu Pracovní list
Druh interaktivity Aktivita
Cílová skupina Žák
Stupeň a typ vzdělávání gymnaziální vzdělávání
Typická věková skupina 16 - 19 let
Celková velikost 85,20 kB
 

Soubory materiálu

V tomto seznamu se zobrazují soubory tvořící samotný učební materiál.
Do Úložiště jsou přijímány pouze materiály v běžně používaných formátech, ke kterým existují volně stažitelné prohlížeče.
 
 Název souboruPopisTyp souboruVelikost
stáhnoutNáhledDeveloper.docPracovní listDokument Microsoft Word Dokument Microsoft Word54,78 kB
stáhnoutNáhledDeveloper.odtPracovní listOpenDocument textový dokument OpenDocument textový dokument30,41 kB
Stáhnout komentáře materiálu jako RSS kanál

Komentáře

 
1. autor: Petr Hopfinger
vloženo: 12. 02. 2010, 10:43:17

Zajímavá myšlenka. Větší smysl by ale podle mého názoru dávala, kdyby developerský projekt probíhal v reálnějším prostředím, tj. s omezeními ze stran města apod…

2. autor: Petr Tišl
vloženo: 12. 02. 2010, 20:39:17

OK. To určitě platí, ale od toho je tu možnost si pracovní list upravovat podle vlastního uvážení a nastavovat různé podmínky. Dobrý námět na skupinovou práci – zadad jednotlivým skupinám odlišné „regulativy“ a porovnat rozdíly. Právě pro tuto variabilitu se mi ten materiál celkem osvědčil. Taky pokud necháte žákům větší prostor, tak udělají více „chyb a nedomyšleností“ , což je v tomto případě dobře, protože vznikají výborné náměty k diskusi.

3. autor: Mgr. Hana Zahrádková
vloženo: 06. 03. 2010, 21:42:27

Dobrý den, váš pracovní list jsem vyzkoušela ve čtvrťáku ve cvičení z matematiky u oboru obchodník a musím vám říct, že je tvorba vlastní čtvrti velmi zaujala. Nevím ještě, jak dopadne hodnocení vlastní práce a hodnocení bankéři, ale je to po dlouhé době jedna z mála věcí, kterou dělali studenti rádi!!!! Děkuji vám!!!

Přidat komentář

Vkládat komentáře může pouze registrovaný uživatel.