Statistika

Materiál byl publikován 03. 02. 2011 a od té doby byl 3195× zobrazen.

Další materiály
Hodnocení materiálu

Hodnocení materiálu

Hodnocení týmu rvp.cz
Naše hodnocení – 2/5
Hodnocení uživatelů
Materiál zatím nebyl hodnocen.
Hodnotit materiály mohou pouze registrovaní uživatelé.
 
Doporučit materiál

Jak citovat

CSATOVÁ, Dagmar. Count to 100. Metodický portál : Digitální učební materiály [online]. 03. 02. 2011, [cit. 2019-07-15]. Dostupný z WWW: <https://dum.rvp.cz/materialy/count-to-100.html>. ISSN 1802-4785.

Licence

Creative Commons License

Všechny Digitální učební materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons.

Identifikátor materiálu 34770
Anotace

Materiál obsahuje dvě tabulky. Žáci pracují se sčítáním a odčítáním v oboru do 100, procvičují správnou výslovnost anglických číslovek. Pracovní listy jsou určeny k nastříhání, počítání a řazení dle pravidel domina. Instrukce pro práci ve třídě jsou přiloženy. Určeno pro celou třídu.

Autor

Mgr. Dagmar Csatová (Autor)

Jazyk Angličtina
Očekávaný výstup

rozumí jednoduchým krátkým textům z běžného života, zejména pokud má k dispozici vizuální oporudalší materiály k tomuto očekávanému výstupu »

Speciální vzdělávací potřeby - žádné -
Klíčová slova

angličtina, matematika, sčítání, odčítání, číslodomino

Druh učebního materiálu Pracovní list
Druh interaktivity Aktivita
Cílová skupina Žák
Stupeň a typ vzdělávání základní vzdělávání – první stupeň – druhé období
Typická věková skupina 10 - 12 let
Celková velikost 58,92 kB
 

Soubory materiálu

V tomto seznamu se zobrazují soubory tvořící samotný učební materiál.
Do Úložiště jsou přijímány pouze materiály v běžně používaných formátech, ke kterým existují volně stažitelné prohlížeče.
 
 Název souboruPopisTyp souboruVelikost
stáhnoutNáhledCount to 100.docPracovní listDokument Microsoft Word Dokument Microsoft Word41,47 kB
stáhnoutNáhledCount to 100.odtPracovní listOpenDocument textový dokument OpenDocument textový dokument17,45 kB

Přidat komentář

Vkládat komentáře může pouze registrovaný uživatel.