Statistika

Materiál byl publikován 21. 01. 2011 a od té doby byl 4814× zobrazen.

Další materiály
Hodnocení materiálu

Hodnocení materiálu

Hodnocení týmu rvp.cz
Naše hodnocení – 1/5
Hodnocení uživatelů
Materiál zatím nebyl hodnocen.
Hodnotit materiály mohou pouze registrovaní uživatelé.
 
Doporučit materiál

Jak citovat

MAYEROVÁ, Regina. Číselné řady do 5. Metodický portál : Digitální učební materiály [online]. 21. 01. 2011, [cit. 2019-10-22]. Dostupný z WWW: <https://dum.rvp.cz/materialy/ciselne-rady-do-5.html>. ISSN 1802-4785.

Licence

Creative Commons License

Všechny Digitální učební materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons.

Identifikátor materiálu 45249
Anotace

Pracovní listy jsou zaměřeny na číselnou řadu do 5 (vzestupnou i sestupnou), opis číselné řady a doplňování chybějících číslic.

Autor

Bc. Regina Pivková (Autor)

Jazyk Čeština
Očekávaný výstup

orientovat se v číselné řadě 1 až 10další materiály k tomuto očekávanému výstupu »

Speciální vzdělávací potřeby - žádné -
Klíčová slova

číselná řada, opis, doplňování

Druh učebního materiálu Pracovní list
Druh interaktivity Aktivita
Cílová skupina Žák
Stupeň a typ vzdělávání základní vzdělávání - středně těžké mentální postižení
Typická věková skupina 6 - 16 let
Celková velikost 90,67 kB
 

Soubory materiálu

V tomto seznamu se zobrazují soubory tvořící samotný učební materiál.
Do Úložiště jsou přijímány pouze materiály v běžně používaných formátech, ke kterým existují volně stažitelné prohlížeče.
 
 Název souboruPopisTyp souboruVelikost
stáhnoutNáhledDoplňování číselné řady.docPracovní listDokument Microsoft Word Dokument Microsoft Word33,79 kB
stáhnoutNáhledDoplňování číselné řady.odtPracovní listOpenDocument textový dokument OpenDocument textový dokument14,68 kB
stáhnoutNáhledČíselná řada.docPracovní listDokument Microsoft Word Dokument Microsoft Word28,67 kB
stáhnoutNáhledČíselná řada.odtPracovní listOpenDocument textový dokument OpenDocument textový dokument13,53 kB

Přidat komentář

Vkládat komentáře může pouze registrovaný uživatel.