Rozvoj komunikačních dovedností na 1. stupni ZŠ – School. Hra bingo. Žáci si rozvíjí komunikativní kompetence – pozorně naslouchají, pečlivě vyslovují, rozvíjejí si svou slovní zásobu a kompetence k učení – umí zhodnotit svoji práci.
Já hraji Bingo s prvňáčky a to tak, že každý žák dostane svůj pracovní list, 5 vršků od PET lahví a každou hodinu jinou barvu pastelky. Paní učitelka má obrázky vystříhané v pytlíčku. Před hrou si děti označí dohodnutou pastelkou 5 obrázků malou tečkou, takže mají všichni například 5 zelených teček u různých obrázků, další hodinu například modrých teček… Poté si označené obrázky překryjí vršky od PET lahví a hra může začít. Tahám obrázky, říkám slovíčka anglicky a obrázek vždy ukážu celé třídě. Kdo oddělá jako první všech 5 vršků, zavolá Bingo! Já mohu podle barevných teček a vytáhlých obrázků zkontrolovat, zda žák pracoval správně. Vždy dohrajeme hru až do konce, aby si mohl každý zavolat Bingo!
Dobrý den, děkuji za dovysvětlení. Dovolím si přidat aktivitku např. ABC whispering, kterou zvládnou děti od 2.tř, kteří anglicky i píší: Rozdělím si děti do skupinek po 3 a rozestavím od sebe ve vzdálenosti cca 1 metr. Žáčkovi A ukážu jeden z obrázků, ten pošeptá název obrázku žákovi B. Žák B si to převede do češtiny a česky pošeptá žákovi C. Žák C má za úkol to slovo napsat zase v angličtině. Kontrola - žák A+C mají obrázek a slovo,které odpovídá obr. jednoduché a funguje to. je to vlastně obdoba Tiché pošty, jen s malou obměnou a nižším počtem žáků.
pěkný den, DC
Váš komentář
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.