Tento materiál slouží jako podklad k další (praktické) činnosti, při které si studenti všechna pravidla mohou vyzkoušet. Proto jen schematické znázornění. Osobně tento materiál používám na gymnáziu v sekundě. Ze zkušenosti mohu říci, že 60 -80% studentů dokáže na dané otázky odpovědět (tzn. Studenti mají povědomí o tom jak to s mícháním barev je). Váši poznámku bych chápal pro děti na prvním stupni, kde se ještě nepředpokládá základní znalost, a kde by určitě animace mohla výrazně pomoci pro představu žáka. Přesto se nechystám tento materiál měnit. Tuto změnu můžete pro svou potřebu udělat sama, je to v pravidlech DUM, kdy každý materiál je možné upravovat pro svou vlastní potřebu (nikoli publikovat) :-)
Tato prezentace se mi líbí (je pěkně barevná:-) Doporučil bych dát do poznámek v prezentaci správné odpovědi na položené dotazy. Možná by stálo za zvážení ty odpovědi zařadit přímo do prezentace, aby si je žáci mohli zafixovat, resp. vnímat vizuálně (tedy nejen z ústa učitele, který je jistě zná:-).
Vaše hodnocení
Ohodnoťte hvězdičkami:
Váš komentář
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.