Tento materiál je publikován pod licencí Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR.
Materiál se zaměřuje na problematiku kyselých dešťů z několika úhlů pohledu prostřednictvím skupinového výzkumu. Cílem je propojit badatelské aktivity s reálnými ekologickými, zdravotními a ekonomickými důsledky. Zdroj má jasně stanovené cíle a podporuje kompetenční vzdělávání. Aktivita je založena na badatelsky orientované výuce a vyžaduje aktivní zapojení žáků při řešení problémů z různých perspektiv (chemik, ekolog, politik atd.). Materiál propojuje vědecké a praktické znalosti prostřednictvím komplexního pohledu na problém kyselých dešťů. Nabízí možnost individualizace úkolů podle zájmů žáků a přináší reálné uplatnění teoretických znalostí. Materiál je velmi dobře vymyšlen, obsahuje aktivizační metody, jeho náplň také počítá s využitím digitálních zdrojů a vede žáky ke kooperaci.
Materiál nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Otevřené vzdělávací zdroje označené klíčovým slovem IPs Kurikulum prošly odborným posouzením v rámci projektu IPs Podpora kurikulární práce škol. U každého z nich byl vyhodnocen soulad s revidovaným RVP. Stanovisko hodnotitele ve formě recenzního komentáře je uvedeno přímo u daného materiálu.
Pro zobrazení všech dostupných vzdělávacích zdrojů zadejte klíčové slovo IPs Kurikulum. Databázi lze dále upřesnit pomocí filtrů, například podle stupně vzdělávání, vzdělávací oblasti, očekávaného výsledku učení, klíčové kompetence, průřezového tématu nebo základní gramotnosti.
Národní pedagogický institut České republiky © 2025