Materiály do výuky základní vzdělávání Základy práce s mnohočleny – teorie a příklady
Materiál do výuky

Základy práce s mnohočleny – teorie a příklady

18. 6. 2015 základní vzdělávání
Autor
David Salač
Věková skupina
12—15 let
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -

Anotace

Materiál má sloužit učitelům základních škol k výkladu a procvičování základních operací s mnohočleny. Týká se především mezi žáky neoblíbeného roznásobování závorek a úprav mnohočlenů.
Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
Prezentace
91.15 kB
Prezentace
PrezentaceVyrazy.pptx
Prezentace
28.5 kB
Prezentace
PrezentaceVyrazy.odp
Pracovní list
29.29 kB
Dokument
prikladyZaci.odt
Metodický list
31.24 kB
Dokument
prikladyUcitele.odt

Licence

Tento materiál je publikován pod licencí Creative Commons - Uveďte původ-Zachovejte licenci 4.0.

Obsahuje
1x
Prezentace
1x
Prezentace
2x
Dokument
Komentář recenzenta

Jedná se o velmi podrobně vypracovanou výkladovou prezentaci doplněnou o pracovní list použitelný k opakování a procvičování učiva. Materiál lze také využít jako podklad k hodnocení žáka.

V rámci rozvíjení Klíčová kompetence k učení – umění se učit – lze využít následující vzdělávací strategii učitele:

- plánuje sekvence navazujících vyučovacích hodin směřujících k dlouhodobým cílům;

- plány učení či kritéria práce vytvářet společně se žáky;

- nastavovat přiměřené vzdělávací cíle pro každého ze žáků;

- zamýšlet se se žáky nad tím, co jim pomáhá k rozvoji;

- poskytovat doplňkové materiály a nástroje, aby si žáci mohli hlouběji rozšířit své znalosti;

a žádoucí jsou tyto projevy aktivity žáka:

- Posuzuje, která učební metoda a strategie mu vyhovuje na základě předchozích zkušeností.

- Vybírá ze zásobníku užitých metod (tu, kterou vnímá jako nejefektivnější pro konkrétní činnost).

- Reflektuje své vlastní učení v jeho průběhu (nahlíží, popisuje, využívá různé strategie k učení, v případě potřeby v nich dělá změnu).

- Identifikuje různé přístupy k učení a porozumí jejich specifikům.

- Pojmenuje, kde jsou jeho silné a slabé stránky (v dovednostech, kompetencích, učivu, tématech).

- Využívá práci s chybou při svém učení.

Hodnocení uživatelů

Materiál nebyl prozatím komentován.

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Druh interaktivity:

kombinované

Cílová skupina:

žák

Věková skupina:

12—15

Týká se jazyka:

čeština

Velikost skupiny:

celá třída

Rozsah výuky:

vyučovací hodina

Využití v rámci vyučovací hodiny:

procvičování, nové učivo

Otevřené vzdělávací zdroje označené klíčovým slovem IPs Kurikulum prošly odborným posouzením v rámci projektu IPs Podpora kurikulární práce škol. U každého z nich byl vyhodnocen soulad s revidovaným RVP. Stanovisko hodnotitele ve formě recenzního komentáře je uvedeno přímo u daného materiálu.

Pro zobrazení všech dostupných vzdělávacích zdrojů zadejte klíčové slovo IPs Kurikulum. Databázi lze dále upřesnit pomocí filtrů, například podle stupně vzdělávání, vzdělávací oblasti, očekávaného výsledku učení, klíčové kompetence, průřezového tématu nebo základní gramotnosti.