Materiály do výuky gymnázium Využití aplikace IMF DataMapper
Materiál do výuky

Využití aplikace IMF DataMapper

28. 1. 2020 gymnázium
Autor
Petr Tišl
Věková skupina
16—19 let
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -

Anotace

Materiál se zaměřuje na schopnost žáků vyhledat a využít relevantní informace k porovnání států a mezinárodních organizací. Dotýká se témat na rozhraní geografie a ekonomie. Cílem je seznámit žáky se zajímavým zdrojem informací (IMF DataMapper). Využití dat k jednoduchému porovnávání států na základě ekonomických kritérií a čtení v grafech. Další analýza a diskuse je možná, pokud je materiál využit ve výběrových předmětech pro vážnější zájemce o geografii.
Určen je pro žáky středoškolského studia a zabere typicky jednu vyučovací hodinu (bez diskuse a další analýzy). Nutný je přístup k počítačům (případně vlastním zařízením – BYOD) s kvalitním připojením k internetu. Aplikace je kompletně v angličtině, proto obsahuje i drobnou aktivitu se zapojením metody CLIL.
Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
Pracovní list
271.98 kB
Dokument
IMF-DataMapper---zdroj-ekonomickych-informaci.docx
Pracovní list
1.09 MB
PDF
IMF-DataMapper---zdroj-ekonomickych-informaci.pdf
Obsahuje
1x
Dokument
1x
PDF

Hodnocení uživatelů

Materiál nebyl prozatím komentován.

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Druh interaktivity:

aktivita

Cílová skupina:

žák

Věková skupina:

16—19

Týká se jazyka:

čeština