Tento materiál je publikován pod licencí Creative Commons - Uveďte původ 4.0.
Aktivita propojuje jazykové učivo s využitím interaktivní tabule a digitálních nástrojů. Žáci si osvojují jazykové prostředky pro vyjadřování pravděpodobnosti, diskutují o budoucnosti a učí se vyjadřovat a zdůvodňovat své názory. Aktivita rozvíjí spolupráci, reflexi a digitální gramotnost. Metoda scaffolding umožňuje postupné budování jazykové jistoty. Motivace skrze obrázky a diskuzi o budoucnosti aktivizuje žáky a rozvíjí kritické myšlení.
Aktivita podporuje rozvoj Klíčové kompetence komunikační – žák se vyjadřuje prostřednictvím souboru běžných výrazových prostředků, které volí s důrazem na svůj komunikační záměr, partnera a situaci. U žáka jsou žádoucí tyto projevy – sděluje své myšlenky, nápady, pocity, mínění a úsudky, přičemž zvolená forma vyjádření bývá výstižná.
Materiál nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Otevřené vzdělávací zdroje označené klíčovým slovem IPs Kurikulum prošly odborným posouzením v rámci projektu IPs Podpora kurikulární práce škol. U každého z nich byl vyhodnocen soulad s revidovaným RVP. Stanovisko hodnotitele ve formě recenzního komentáře je uvedeno přímo u daného materiálu.
Pro zobrazení všech dostupných vzdělávacích zdrojů zadejte klíčové slovo IPs Kurikulum. Databázi lze dále upřesnit pomocí filtrů, například podle stupně vzdělávání, vzdělávací oblasti, očekávaného výsledku učení, klíčové kompetence, průřezového tématu nebo základní gramotnosti.
Národní pedagogický institut České republiky © 2025