Tento materiál je publikován pod licencí Creative Commons - Uveďte původ 4.0.
Žáci si osvojují praktické komunikační dovednosti v modelových situacích – učí se vyjadřovat s ohledem na komunikační záměr, partnera a situaci. Při rozvoji Klíčové kompetence lze pozorovat tyto projevy žáka – žák se dorozumívá v běžných komunikačních situacích, přičemž pro své vyjádření volí výrazové prostředky odpovídající danému komunikačnímu záměru a situaci.
Z řečových dovedností se zabýváme interakcí – žáci rozvíjejí schopnost napsat jednoduchý vzkaz či e-mail. Metoda scaffolding umožňuje postupné budování samostatného projevu.
Aktivita je variabilní, vhodná pro jazykovou laboratoř i běžnou výuku, podporuje spolupráci, reflexi a peer assessment.
Materiál nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Otevřené vzdělávací zdroje označené klíčovým slovem IPs Kurikulum prošly odborným posouzením v rámci projektu IPs Podpora kurikulární práce škol. U každého z nich byl vyhodnocen soulad s revidovaným RVP. Stanovisko hodnotitele ve formě recenzního komentáře je uvedeno přímo u daného materiálu.
Pro zobrazení všech dostupných vzdělávacích zdrojů zadejte klíčové slovo IPs Kurikulum. Databázi lze dále upřesnit pomocí filtrů, například podle stupně vzdělávání, vzdělávací oblasti, očekávaného výsledku učení, klíčové kompetence, průřezového tématu nebo základní gramotnosti.
Národní pedagogický institut České republiky © 2025