Tento materiál je publikován pod licencí Autorské dílo dle Autorského zákona (neboli Copyright).
Online emulátor umožňuje naprogramovat virtuálního Bee-Bota / Blue-Bota na jakékoli zařízení, které podporuje prohlížeč. Lze nastavit několik úrovní obtížnosti, dále pak lze procvičovat kódování na tabletu, včetně možnosti otočení o 45 stupňů a opakování smyček. Tabletová aplikace od TTS Group je k dispozici v Apple App Store a Google Play Store. Tabletová aplikace umožní vést robota na obrazovce, i když skutečný není k dispozici k ovládání. Pomocí Bluetooth se lze připojit k robotovi a použít emulátor Bee-Bot / Blue-Bot k dálkovému ovládání.
V rámci rozvíjení Klíčové kompetence k podnikavosti a pracovní – Je otevřený nápadům, příležitostem a výzvám – učitel nabízí žákům volnější úkoly, projekty, které jim umožňují aktivně se ptát, vybrat si témata, rozhodovat se, plánovat své akce, nést za ně odpovědnost a řešit je nezávisle, novými originálními přístupy. U žáků jsou žádoucí tyto projevy aktivit – vyhodnocuje a třídí nápady v rámci zadaných kritérií, vlastních měřítek či svých aktuálních možností.
V rámci rozvíjení Klíčové kompetence k podnikavosti a pracovní – Navrhuje realizaci aktivit v jednotlivých krocích – učitel přináší žákům příležitosti pro praktické trénování schopnosti rychle reagovat na změny, aplikovat kreativní a nové myšlenky do praxe, měnit tradiční postupy. U žáků jsou žádoucí tyto projevy aktivit – intuitivně nebo podle zadaných kritérií porovná různé možnosti a vybere tu nejlepší; poté se rozhodne, co udělá nebo jak se zachová.
Materiál nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Otevřené vzdělávací zdroje označené klíčovým slovem IPs Kurikulum prošly odborným posouzením v rámci projektu IPs Podpora kurikulární práce škol. U každého z nich byl vyhodnocen soulad s revidovaným RVP. Stanovisko hodnotitele ve formě recenzního komentáře je uvedeno přímo u daného materiálu.
Pro zobrazení všech dostupných vzdělávacích zdrojů zadejte klíčové slovo IPs Kurikulum. Databázi lze dále upřesnit pomocí filtrů, například podle stupně vzdělávání, vzdělávací oblasti, očekávaného výsledku učení, klíčové kompetence, průřezového tématu nebo základní gramotnosti.
Národní pedagogický institut České republiky © 2025