Materiál do výuky

Read and describe

21. 7. 2010 základní vzdělávání
Autor
Mgr. Dagmar Csatová
Věková skupina
10—12 let
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -

Anotace

První pracovní list je určen k práci ve dvojici. Žák A obdrží list s textem, ve kterém je stručně popsána bankovní loupež (vzhled pachatelů). Žák B dostane list s obrázky možných pachatelů. Zatímco žák A čte text, žák B se snaží identifikovat zločince. Poté dokončí (překreslí) obrázek tak, aby byl kompletní.

Pracovní list č. 2 je také určen pro dvojice žáků. Jeden tvoří věty v přítomném čase prostém podle informací z tabulky, druhý ji dokončuje. Poté pracují společně, popisují obrázky osob a tvoří nové věty.
Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
Pracovní list 1
257.5 kB
Dokument
Read and describe.doc
Pracovní list 2
173 kB
Dokument
Read and describe 2.doc
Pracovní list 1
172.64 kB
Dokument
Read and describe.odt
Pracovní list 2
146.96 kB
Dokument
Read and describe 2.odt
Obsahuje
2x
Dokument
2x
Dokument
Komentář recenzenta

Materiál pro žáky 1. stupně ZŠ (10–⁠⁠⁠⁠⁠⁠12 let) má podobu pracovního listu a nabízí možnost procvičovat interaktivní psaní. Materiál obsahuje jednoduchou metodiku pro učitele v rámci anotace a zadání pro žáky v pracovním listu. Aktivita vhodně propojuje více dovedností – výstupem je psaní, ale žák i čte, poslouchá, mluví.

Materiál rozvíjí klíčovou kompetenci komunikační – vyjadřuje se prostřednictvím zvládnutých výrazových prostředků, které volí podle svých možností vzhledem ke komunikačnímu záměru, partnerovi a situaci. V projevech žáka se zaměřujeme na jeho samostatnost a smysluplnost – žák sděluje své myšlenky, nápady, pocity, mínění a úsudky, ačkoli zvolená forma vyjádření nemusí být vždy výstižná.

Hodnocení uživatelů

Materiál nebyl prozatím komentován.

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Druh interaktivity:

aktivita

Cílová skupina:

žák

Věková skupina:

10—12

Týká se jazyka:

angličtina

Velikost skupiny:

celá třída, skupina žáků

Rozsah výuky:

vyučovací hodina

Využití v rámci vyučovací hodiny:

hodnocení, procvičování, motivace

Otevřené vzdělávací zdroje označené klíčovým slovem IPs Kurikulum prošly odborným posouzením v rámci projektu IPs Podpora kurikulární práce škol. U každého z nich byl vyhodnocen soulad s revidovaným RVP. Stanovisko hodnotitele ve formě recenzního komentáře je uvedeno přímo u daného materiálu.

Pro zobrazení všech dostupných vzdělávacích zdrojů zadejte klíčové slovo IPs Kurikulum. Databázi lze dále upřesnit pomocí filtrů, například podle stupně vzdělávání, vzdělávací oblasti, očekávaného výsledku učení, klíčové kompetence, průřezového tématu nebo základní gramotnosti.