Materiál do výuky

Projevy života

22. 6. 2022 základní vzdělávání
Autor
Jakub Holec
Věková skupina
12—15 let
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -

Anotace

Jaké životní projevy jsou charakteristické pro všechny organismy? Na základě společné diskuze s žáky pojmenujeme a zapíšeme, co je typické pro všechny živé tvory. V pracovním listu pak na základě videa necháme žáky rozlišit mezi živými organismy a neživými věcmi podle toho, zda splňují, či nesplňují typické projevy života. Při společné reflexi se ptáme žáků na to, jaké vlastnosti měly všechny živé organismy společné a zda měla nějaká neživá věc s organismy společné vlastnosti.
Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
Projevy života PL
16.89 kB
Dokument
Projevy_života_PL.docx
Projevy života – práce žáka
63.52 kB
Ostatní
projevy_života_1.JPG
Projevy života PL
13.98 kB
Dokument
Projevy_zivota_PL.odt
Obsahuje
1x
Dokument
1x
Ostatní
1x
Dokument
Komentář recenzenta

Na výukové aktivitě „Projevy života“ oceňuji propojení práce s videem a pracovním listem, žáci jsou vedeni k samostatnosti při vyvozování závěrů na základě zjištěných poznatků. Výuková aktivita „Projevy života“ obsahuje pracovní list, se kterým žáci pracují při sledování videa, zároveň nabízí i ukázku vyplněného pracovního listu žákem.

Hodnocení uživatelů

Materiál nebyl prozatím komentován.

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Druh interaktivity:

aktivita

Cílová skupina:

žák

Věková skupina:

12—15

Týká se jazyka:

čeština

Velikost skupiny:

skupina žáků, jednotliví žáci

Rozsah výuky:

tematický celek

Využití v rámci vyučovací hodiny:

procvičování, nové učivo

Otevřené vzdělávací zdroje označené klíčovým slovem IPs Kurikulum prošly odborným posouzením v rámci projektu IPs Podpora kurikulární práce škol. U každého z nich byl vyhodnocen soulad s revidovaným RVP. Stanovisko hodnotitele ve formě recenzního komentáře je uvedeno přímo u daného materiálu.

Pro zobrazení všech dostupných vzdělávacích zdrojů zadejte klíčové slovo IPs Kurikulum. Databázi lze dále upřesnit pomocí filtrů, například podle stupně vzdělávání, vzdělávací oblasti, očekávaného výsledku učení, klíčové kompetence, průřezového tématu nebo základní gramotnosti.