Tento materiál je publikován pod licencí Creative Commons - Uveďte původ-Zachovejte licenci 4.0.
Aktivita je jednoduchá, hravá a podporuje praktické procvičování předložek místa v angličtině. Žáci pracují s kartičkami a obrázky, umisťují předmět podle pokynů, čímž upevňují slovní zásobu a porozumění instrukcím. Pedagog může aktivitu využít jako rozcvičku nebo skupinovou práci. Rozvíjíme receptivní jazykové činnosti a Klíčovou kompetenci k učení: žák monitoruje své procesy učení. Jako pedagogové se v rámci doporučených strategií učitele zamýšlíme se žáky nad tím, co jim pomáhá k učení (prostor, čas, pomůcky, forma práce, styly učení), vedeme žáky ke spolupráci a vzájemné podpoře při učení (s prvky konkurence a soutěživosti při výuce nakládáme tak, aby nebyla narušena spolupráce a vzájemná podpora ve třídě).
Materiál nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Otevřené vzdělávací zdroje označené klíčovým slovem IPs Kurikulum prošly odborným posouzením v rámci projektu IPs Podpora kurikulární práce škol. U každého z nich byl vyhodnocen soulad s revidovaným RVP. Stanovisko hodnotitele ve formě recenzního komentáře je uvedeno přímo u daného materiálu.
Pro zobrazení všech dostupných vzdělávacích zdrojů zadejte klíčové slovo IPs Kurikulum. Databázi lze dále upřesnit pomocí filtrů, například podle stupně vzdělávání, vzdělávací oblasti, očekávaného výsledku učení, klíčové kompetence, průřezového tématu nebo základní gramotnosti.


Národní pedagogický institut České republiky © 2025