Tento materiál je publikován pod licencí Creative Commons - Uveďte původ-Zachovejte licenci 4.0.
Program by měl být realizován na větším prostranství u školy, kde žáky rozdělíme do dvou skupin, kde v každé skupině jsou vybráni konstruktéři a až 3 reportéři. Po uvedení do tématu cest cestovatelů Zikmunda a Hanzelky jsou týmům rozdány stejné pomůcky (viz text OVZ). Učitel zadá podmínky konstrukce automobilu/nosítek a podmínky aktivity pro investigativní reportéry. Obě skupiny postupují po zvolené trase, v polovině trasy se realizuje aktivita Abeceda.
V rámci Klíčové kompetence k podnikavosti a pracovní – efektivně přispívá k úspěšné týmové spolupráci – žáci hledají, v které roli jsou pro tým nejprospěšnější, plní v rámci aktivit různé role a přicházejí s nápady pro zvýšení efektivity práce skupiny.
Materiál nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Otevřené vzdělávací zdroje označené klíčovým slovem IPs Kurikulum prošly odborným posouzením v rámci projektu IPs Podpora kurikulární práce škol. U každého z nich byl vyhodnocen soulad s revidovaným RVP. Stanovisko hodnotitele ve formě recenzního komentáře je uvedeno přímo u daného materiálu.
Pro zobrazení všech dostupných vzdělávacích zdrojů zadejte klíčové slovo IPs Kurikulum. Databázi lze dále upřesnit pomocí filtrů, například podle stupně vzdělávání, vzdělávací oblasti, očekávaného výsledku učení, klíčové kompetence, průřezového tématu nebo základní gramotnosti.


Národní pedagogický institut České republiky © 2025