Žáci si v pracovním listu procvičí sčítání a odčítání v oboru do 20, do 100. Pracují individuálně či ve dvojici. Jejich úkolem je spočítat příklady v první tabulce, najít výsledek ve vedlejší tabulce a dvojici čtverců vybarvit stejnou barvou. Poté samostatně připraví příklady pro kamarády.
Nějak jsem nepochopila smysl této aktivity. Žáci vypočítají + vybarví, pak najdou výsledek + vybarví. A dál? Vyjde nějaký zajímavý obrázek? To asi ne, těch příkladů je strašně málo...
Proč k vypočítání 10 (ani ne) příkladů budu kopírovat dvě tabulky?
Pokud jsem špatně pochopila, mohu požádat o nějaký metodický návod? Děkuji
Váš komentář
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
CSATOVÁ, Dagmar. Počítej a vybarvuj - v oboru do 20, do 100. Metodický portál: Materiály do výuky [online]. 11. 06. 2010, [cit. 2025-06-24]. Dostupný z WWW: <https://dum.rvp.cz/materialy/pocitej-a-vybarvuj-v-oboru-do-20-do-100-3.html>. ISSN 1802-4785.