Tento materiál je publikován pod licencí Creative Commons - Uveďte původ-Zachovejte licenci 4.0.
Aktivita je metodicky propracovaná, hravá a podporuje rozvoj jazykových i matematických dovedností. Žáci čtou a snaží se porozumět jednoduchým psaným textům (např. zadání křížovky, přesmyčky), čímž naplňují Očekávaný výsledek učení: žák rozumí jednoduchým krátkým psaným textům. Učí se vyjadřovat anglicky při hře Bingo (např. one plus five is six), což rozvíjí kompetenci: volí vhodné výrazové prostředky podle komunikačního záměru. Současně materiál podporuje rozvoj logicko-matematické gramotnosti: žák rozpozná opakující se vzory a zákonitosti v různých matematických situacích. Strategie učitele spočívá v plánování a integraci konkrétních projevů žáků prostřednictvím učebních úloh, čímž aktivně podporuje rozvoj základních gramotností. V rámci aktivity žáci počítají příklady a vyjadřují součty slovně v hodině anglického jazyka.
Materiál nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Otevřené vzdělávací zdroje označené klíčovým slovem IPs Kurikulum prošly odborným posouzením v rámci projektu IPs Podpora kurikulární práce škol. U každého z nich byl vyhodnocen soulad s revidovaným RVP. Stanovisko hodnotitele ve formě recenzního komentáře je uvedeno přímo u daného materiálu.
Pro zobrazení všech dostupných vzdělávacích zdrojů zadejte klíčové slovo IPs Kurikulum. Databázi lze dále upřesnit pomocí filtrů, například podle stupně vzdělávání, vzdělávací oblasti, očekávaného výsledku učení, klíčové kompetence, průřezového tématu nebo základní gramotnosti.


Národní pedagogický institut České republiky © 2025