Tento materiál je publikován pod licencí Creative Commons - Uveďte původ 4.0.
Je to jeden z příkladů materiálů určených pro práci s nadanými žáky a k rozvíjení jazykového vzdělávání pomocí metody CLIL. Vzdělávací program je vytvořen jako příklad dobré praxe pro účastníky s mimořádným zájmem o anglický jazyk se vstupní úrovní min. A1−A2. Program je možné brát i jako inspiraci pro jiné regiony.
Rozvíjíme Klíčovou kompetenci k učení – žák si uvědomuje význam, důležitost a smysl svého učení – vyhledává příležitosti k učení, hledá smysl ve svém vzdělávání (Proč se učím? – Nejde mu o vnější odměny, ale o celkový rozvoj), vybírá a uzpůsobuje situace ve vztahu k motivaci (vybírá, co ho baví, zajímá – je si vědom toho, že se může učit z vlastní iniciativy), rozumí, proč je důležité učit se nové věci, věci, které souvisejí s jeho osobními zájmy, a věci, které mu přinášejí radost.
Materiál nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Otevřené vzdělávací zdroje označené klíčovým slovem IPs Kurikulum prošly odborným posouzením v rámci projektu IPs Podpora kurikulární práce škol. U každého z nich byl vyhodnocen soulad s revidovaným RVP. Stanovisko hodnotitele ve formě recenzního komentáře je uvedeno přímo u daného materiálu.
Pro zobrazení všech dostupných vzdělávacích zdrojů zadejte klíčové slovo IPs Kurikulum. Databázi lze dále upřesnit pomocí filtrů, například podle stupně vzdělávání, vzdělávací oblasti, očekávaného výsledku učení, klíčové kompetence, průřezového tématu nebo základní gramotnosti.


Národní pedagogický institut České republiky © 2025