Prezentace vymezuje pojmy molekula a chemická sloučenina, klade důraz na čtení a určení počtu molekul, atomů v molekule a prvků ve sloučenině. Součástí učebního materiálu je pracovní list s autoevaluací, který je součástí žákovského portfolia. Žáci ho mohou vyplňovat individuálně, doporučuji však práci ve skupinách.
Budu se snažit se vložit do Vaší debaty - pokud jsem dobře pochopil smysl DUM a práci recenzentů, měl by výsledek odpovídat trochu vyšším kritériím, jak v oblasti znalostí autora, tak v kvalitě práce recenzenta.
Přijde mi, že by se pak mohlo stát, že se nikdo neozve a materiál bude vypuštěn v té podobě, v jaké je. Potom však ztrácí kontrola a recenze smysl, protože je příliš velká a nehomogenní distribuce chyb podle toho, kdo je autorem a kdo recenzentem.
Některé fakta samozřejmě mohou být překlepy, ale bavíme se o úrovni základní školy, kdy snad o správnosti faktů (vzhledem k jejich náročnosti) diskutovat nelze. Lze samozřejmě zjednodušovat.
Ze svých občasných návštěv fóra si nemůžu dělat obrázek o tom, které materiály a jak příliš vybočují v počtu chyb, to je samozřejmě starost jednotlivých koordinátorů. Můj dojem je ten, že uvedené chyby by neměli vzbuzovat nějakou neadekvátní hysterii, ale ani zvlášť bohorovný klid.
Váš komentář
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.