Materiály do výuky gymnázium Minerální vody v ČR
Materiál do výuky

Minerální vody v ČR

8. 7. 2016 gymnázium
Autor
Petr Tišl
Věková skupina
16—19 let
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -

Anotace

Pracovní list – aktivita. Žáci vyhledávají zdroje minerálních vod. Porovnávají jednotlivé minerální vody podle obsahu rozpuštěných iontů.
Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
Pracovní list
51.71 kB
Dokument
Mineralni-vody-v-CR.docx
Pracovní list
57.51 kB
Dokument
Mineralni-vody-v-CR.odt
Obsahuje
1x
Dokument
1x
Dokument

Hodnocení uživatelů

Miroslav Melichar
15. 7. 2016, 17:41
Děkuji za rychlou reakci.
Jestliže formulace "pod komerčním tlakem" není ideologicky zabarvená, tak jaká je? Je to prostě věcná informace? Vnímám to jako kritické hodnocení, které navíc zabíhá z přírodních věd do ekonomiky. Citovaný text Wikipedie takovou argumentaci neobsahuje. Jde tedy zřejmě o Váš osobní názor, pane kolego. Patří do výuky? Výukový materiál nabízíte dalším učitelům - neměl byste svoje stanovisko nějak zdůvodnit, vysvětlit? Proč to tak vidíte a proč tohle máme učit?  Tento postoj uvedete žákům jako fakt a ptáte se na zdůvodnění (Uvažuj proč? - ve vzorové odpovědi však sám na tuto otázku neodpovídáte). Je to něco jako rozlišení zprávy a komentáře v novinách - dobrý novinář to nemá míchat a učitel podle mě také ne.
Minerál je odborný termín z oblasti geologie. Váš DUM je určen pro výuku geologie, geologie je jedno z jeho klíčových slov. Proto má DUm splňovat odbornou geologickou terminologii. Sám uznáváte, že nesplňuje. Jde to dohromady?
Jak je materiál vhodný z didaktického hlediska? Právě to jsem přece komentoval. Nebo vidíte didaktické hledisko v čemsi úplně jiném?

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Druh interaktivity:

aktivita

Cílová skupina:

žák

Věková skupina:

16—19

Týká se jazyka:

čeština