Tento materiál je publikován pod licencí Creative Commons - Uveďte původ-Zachovejte licenci 4.0.
Na základě tohoto materiálu učitel zahajuje diskusi ve třídě o běžných problémech dětí silničního provozu a brainstorming o možných řešeních, organizuje třídní diskuse o běžných problémech, jako jsou situace v silničním provozu, a vede žáky k tomu, aby navrhovali řešení, organizuje skupinové činnosti, kde žáci společně řeší problémy.
V rámci klíčové kompetence – rozlišuje mezi osobními a společnými problémy s ohledem na různé perspektivy – žáci identifikují problém a navrhují jednoduchá řešení, identifikují různá řešení pro běžné situace, porovnávají různá řešení, volí nejvhodnější řešení v závislosti na okolnostech a argumentují a usilují o obhajobu vhodného řešení.
Materiál nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Otevřené vzdělávací zdroje označené klíčovým slovem IPs Kurikulum prošly odborným posouzením v rámci projektu IPs Podpora kurikulární práce škol. U každého z nich byl vyhodnocen soulad s revidovaným RVP. Stanovisko hodnotitele ve formě recenzního komentáře je uvedeno přímo u daného materiálu.
Pro zobrazení všech dostupných vzdělávacích zdrojů zadejte klíčové slovo IPs Kurikulum. Databázi lze dále upřesnit pomocí filtrů, například podle stupně vzdělávání, vzdělávací oblasti, očekávaného výsledku učení, klíčové kompetence, průřezového tématu nebo základní gramotnosti.


Národní pedagogický institut České republiky © 2025