Tento materiál je publikován pod licencí Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR.
Výuková aktivita „Lidské smysly“ je aktivita zaměřující se na smysly člověka. Jako klad tohoto materiálu hodnotím nejen rozdělení do skupin, ale ještě zadání rozdílných úkolů v rámci každé skupiny. Materiál přispívá ke spolupráci a prezentování získaných výsledků grafickou formou. Žáci jsou rozděleni do skupin, každá skupina zpracovává jeden z lidských smyslů. V rámci jednotlivých skupin jsou žáci dále rozděleni na teoretiky, hledající další informace, a praktiky, řešící úkoly. Ve skupině praktici a teoretici napíší na tabuli/flipchart údaje do myšlenkové mapy týkající se jimi zpracovávaného smyslu. Konečným výstupem je myšlenková mapa pro všechny smysly – do její tvorby je zapojena celá třída.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Otevřené vzdělávací zdroje označené klíčovým slovem IPs Kurikulum prošly odborným posouzením v rámci projektu IPs Podpora kurikulární práce škol. U každého z nich byl vyhodnocen soulad s revidovaným RVP. Stanovisko hodnotitele ve formě recenzního komentáře je uvedeno přímo u daného materiálu.
Pro zobrazení všech dostupných vzdělávacích zdrojů zadejte klíčové slovo IPs Kurikulum. Databázi lze dále upřesnit pomocí filtrů, například podle stupně vzdělávání, vzdělávací oblasti, očekávaného výsledku učení, klíčové kompetence, průřezového tématu nebo základní gramotnosti.
Národní pedagogický institut České republiky © 2025