Tento materiál je publikován pod licencí Creative Commons - Uveďte původ-Zachovejte licenci 4.0.
Jde o kvalitní, zábavný a pedagogicky propracovaný zdroj, vhodný pro moderní výuku němčiny na ZŠ. Běhací diktát je výborný způsob, jak propojit učení s fyzickou aktivitou. Z vlastní zkušenosti mohu říci, že to prospívá hlavně soustředění mladších žáků. Procvičování číselné řady formou krátkého zobrazení a následného zápisu posiluje vizuální paměť i schopnost přesně si vybavit tvary slov. Hra Trimino rozvíjí logické myšlení a zároveň hravou formou upevňuje spojení čísla a jeho německého názvu. Komunikační úkol, při kterém žáci sbírají čísla od spolužáků, podporuje jednoduché mluvení, vzájemnou interakci i jistotu v používání čísel v praxi. Materiál je dostatečně variabilní, aby podporoval i nadané žáky, kteří se mohou rychleji posouvat vpřed a pracovat samostatně.
Materiál nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Otevřené vzdělávací zdroje označené klíčovým slovem IPs Kurikulum prošly odborným posouzením v rámci projektu IPs Podpora kurikulární práce škol. U každého z nich byl vyhodnocen soulad s revidovaným RVP. Stanovisko hodnotitele ve formě recenzního komentáře je uvedeno přímo u daného materiálu.
Pro zobrazení všech dostupných vzdělávacích zdrojů zadejte klíčové slovo IPs Kurikulum. Databázi lze dále upřesnit pomocí filtrů, například podle stupně vzdělávání, vzdělávací oblasti, očekávaného výsledku učení, klíčové kompetence, průřezového tématu nebo základní gramotnosti.


Národní pedagogický institut České republiky © 2025